Blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
6 svar
2 synes godt om
16. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej alle

jeg var ved lægen i tirsdags for at få checket om jeg var gravid via blodprøve...

dog var den desværre negativ. Men jeg tænkte kan man selv med blodprøve teste for tidligt...

jeg er ikke gået over tid endnu... Ifølge kalenderen skal jeg først have mens på onsdag... Har min læge været for hurtigt med en test??? Nu da jeg ikke er gået over tid?? 

Håber nogen ved noget om det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2014

Bak

Anonym skriver:

Hej alle

jeg var ved lægen i tirsdags for at få checket om jeg var gravid via blodprøve...

dog var den desværre negativ. Men jeg tænkte kan man selv med blodprøve teste for tidligt...

jeg er ikke gået over tid endnu... Ifølge kalenderen skal jeg først have mens på onsdag... Har min læge været for hurtigt med en test??? Nu da jeg ikke er gået over tid?? 

Håber nogen ved noget om det...

Ja, det er nok en kende for hurtigt. Du må prøve vente på din mens eller teste, når den skulle have været der. Men hvorfor fik du taget en blodprøve? Forstår ikke helt, hvorfor når du nu ikke er længere i din cyklus...

Anmeld

16. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg skulle alligevel ind og få taget mine årlige blodprøver og så smed hun en graviditetstest oven i...

og hvis jeg endelig skulle være gravid så ville jeg kun være 2+4 allermest 3+

Anmeld

16. maj 2014

Mor til F

Hvis du er så kort i din cyklus - altså maks 3+0, vil dit hcg være alt for lavt til at kunne afsløre graviditet. 

Så ja, din læge er ALT for tidligt ude. 

Prøv at tage en test, hvis du går over tid - det er jo ikke sikkert endnu. 

Anmeld

16. maj 2014

Anonym trådstarter

Mange tak... Tænkte nemlig også det var lidt tidligt, for ja som skrevet er det først på onsdag jeg skal have min mens. Så er ikke gået overtid og derved nemt at se jeg ikke ville kunne være længere henne end 3 + 

men jeg ser tiden an og så må jeg teste igen hvis den ikke kommer

Anmeld

16. maj 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Mange tak... Tænkte nemlig også det var lidt tidligt, for ja som skrevet er det først på onsdag jeg skal have min mens. Så er ikke gået overtid og derved nemt at se jeg ikke ville kunne være længere henne end 3 + 

men jeg ser tiden an og så må jeg teste igen hvis den ikke kommer

Vil da lige  for dig

Anmeld

19. maj 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

En blodprøve vil allerede i 2+5 kunne afsløre om der er et befrugtet æg,så med mindre den er taget før der,vil tallet ligge på min. 5 i 2+5.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.