3D SCANNING

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. marts 2008

gda

Det er var en super oplevelse. Han var bare super dejlig.
Vægten blev skudt til 2245 gram, og hun forventede at han kom til at veje 4800 gram inden han kommer ud.
Han har masser af hår, store kinder, lange ben, og masser af deller :-) Hun brugte næsten en hel time, og da han ikke ville ligge rigtig fik vi en ny tid senere på dagen. Så jeg skulle komme tilbage med maven fuldt med cola og mars bar :-) Det hjalp og han lagde enden til, så vi kunne få et billede af tissemanden.
vi fik nogle gode billeder af ansigtet, men han ville også gerne gemme sig bag hænderne. Så hvis vi skulle til aalborg i løbet af de næste 14 dage skulle vi kigge forbi igen gratis. Det er bare super service. Men vi regner desværre ikke med at skal afsted igen.
Vi har sammenlignet billederne, med de første som er taget af Josephine og ansigtet ligner næsten 100%.

Bagefter tog vi i computer city, og købte 42 t plasma fladskærm. Jeg entet med at give manden lov, efter at han har plaget i snart 3 måneder. Så fik jeg lov til at få et nyt digital kamera.

Men det er hårdt at sidde i en bil 2 x 1,5 time. Var afsted tirsdag, og her torsdag kan jeg stadig mærke det i lænden, bækken og i mine ben

Knus fra Gitte 31+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2008

A.

ja en 3d scanning er en super oplevelse...men det er dejlig at høre at alt er som det skal..hov hov 4800g godt at det er ikke mig :P

Anmeld

31. marts 2008

gda

Så er billederne af Lillebror kommet på siden :) Er han ikke bare dejlig
Hilsen Gitte 32+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.