Aktivetet på baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. august 2009

MaleneG

Jeg har nu mærket min baby rigtig længe, og er endelig begyndt at kunne mærke det udenpå, har jeg kunne i en uges tid nu efterhånden.
Men nu til pointen, dens aktivetets niveau er meget højt om aften når vi har lagt os ind i sengen, og kan efterhånden på klokkeslet regne med hvornår den begynder sparke helt vildt, så maven hopper rundt, det er nemlig når manden falder i dyb søvn, og snorker helt vildt  Så han når aldrig at mærke den lille bebser sparke rundt derinde.

Så hvornår begyndte jeres bebser at være aktive om dagen, så det også kunne mærkes uden på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Jeg synes det varierer enormt meget.
Nu er jeg 25 + 5 og det er stadig mest om aften. En gang imellem er jeg heldig at der er spark i løbet af dagen eller små bevægelser, men primært må jeg vente til jeg er kommet i seng og har slappet af et stykke tid.

Ikke megen hjælp til dit spørgsmål.

Anmeld

18. august 2009

Cris

MaleneG skriver:

Jeg har nu mærket min baby rigtig længe, og er endelig begyndt at kunne mærke det udenpå, har jeg kunne i en uges tid nu efterhånden.
Men nu til pointen, dens aktivetets niveau er meget højt om aften når vi har lagt os ind i sengen, og kan efterhånden på klokkeslet regne med hvornår den begynder sparke helt vildt, så maven hopper rundt, det er nemlig når manden falder i dyb søvn, og snorker helt vildt  Så han når aldrig at mærke den lille bebser sparke rundt derinde.

Så hvornår begyndte jeres bebser at være aktive om dagen, så det også kunne mærkes uden på?

Ca. 6 uger efter fødsel!

De kan godt lige, at blive vugget og de vanner sig til det. Derfor de nyfødte babier skal vugges hele tiden. Når man ligger og slapper af, så er det ligesom deres tur til at være aktiv. Helt sikkert er din baby også aktiv om dagen i nogle korte perioder, men du kan måske ikke mærke den.

Dejligt, at du kan mærke, at det hele går ok

Anmeld

18. august 2009

Lærke90

MaleneG skriver:

Jeg kan mærke vores baby flere gange om dagen, hvis jeg ligger ned eller hvis jeg sidder og laver et eller andet..
Til tider kan jeg også mærke det stående hvis jeg står med armene overkors..
Det begyndte ca. i uge 22

Det er så dejligt at mærke de små

Anmeld

18. august 2009

Maise

Jeg har kunnet mærke liv siden ca uge 15, men det var i starten som en boblen og nu er det små spark, har for 1 gang dag mærket det svagt udenpå også, skøn følelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.