Jeg er fornyeligt gået fra min kæreste, et forhold på 5 år og nu er det forbi..
Manden har været voldelig og i sidste ende så skriver han også med en gammel flirt.
Jeg har fundet mig i meget, men nu er det forbi og føler mig klart stærkere i mit valg en alle de andre gange.
vi har et fælles barn på 19 måneder snart. H*n er en lille trold med masser af krudt! H*n reagerede ikke rigtig meget i starten på at vi var flyttet hjem til mine forældre. Men selvfølgelig kunne jeg godt mærke at h*n søgte mere trøst og ville gerne sidde op af en, hele tiden.
Her er på det sidste er h*n blevet meget aggressive, og slå andre børn og voksne. H*n river en i håret, og når jeg beder h*n om at lade være, så græder h*n sindssygt meget, at det slet ikke til at trøste. H*n kaster sig rundt på gulvet. Idag begyndte h*n og rodde med de ting jeg havde handlet. Så tog jeg dem i køkkenet og lukkede døren, så kom det igen at h*n var utrøstelig og stopper bare ikke. Slå mig og river mig o håret. Jeg føler mig så slidt på, og træt .. Det er en stresset periode i forvejen, og far vil kun se h*n en til to gange om ugen, uden overnatning.
Jeg bliver så ked af det og magtesløs.
Jeg vil bare gerne opdrage mit barn ordentligt og have en glad lille trold herhjemme.
Anmeld