Billeder fra jeres bryllup, må jeg se?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.126 visninger
10 svar
18 synes godt om
15. maj 2014

Majbrit P

Vi havde overvejet et mindre bryllup. Max 23 personer og nærmeste familie. Og derved gøre det mere overdådigt. 

Men jeg mangler inspiration, til kjolen, festen og andet.

Så jeg ville være beæret hvis jeg måtte se billeder fra jeres bryllup, stort eller småt betyder intet - jeg vil bare lade mig inspirere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

Aabye

Jeg ville gå herind og kigge lidt: 

www.bryllupsklar.dk

Anmeld

15. maj 2014

Morgensol

Her er lidt af vores billeder! De er taget af vores gode veninde som er fotograf, Felixia Banck hedder hun. Super fedt setup. De er taget ude i Valby på en nedlagt fabrik, bla i en gammel stenovn. 

Det var i nov måned så det var pisse koldt for at sige det mildt!

vi havde lidt anerledes ting til vores bryllup. Vi havde foreksempel sorte duge, der blev kastet rosenblade og pustet sæbebobler da vi kom ud af kirken og så havde vi en fotovæg hvor man ku få taget billeder. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. maj 2014

CarinaSB

Majbrit P skriver:

Vi havde overvejet et mindre bryllup. Max 23 personer og nærmeste familie. Og derved gøre det mere overdådigt. 

Så jeg ville være beæret hvis jeg måtte se billeder fra jeres bryllup, stort eller småt betyder intet - jeg vil bare lade mig inspirere 

Her er fra vores :)

Vores tema var hvid,rød og sort .. :) Billederne blev taget ude ved en sø nær herning .. :) Og fotografen er min mands bedste ven :)

Anmeld

18. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min veninde og mand, fik taget nogle ret sjove billeder, hvor den ret gravide brud, skubber vetaranbilen, mens manden sidder i bilen og styre den. Ved et tilfælde løb bilen tør for batteri ude foran kirken, så iden opstod spontant.

En anden veninde og mand tog billeder hvor det så ud som om, at han stod i hendes hånd, mens han læner sig frem så de ka kysse.

Håber det gir mening? Vh stine

Anmeld

18. maj 2014

LJMNA

Vores var nok en direkte modsætning af det du ønsker, men viser da gerne frem alligevel

Anmeld

18. maj 2014

SandraXOXO

LJMNA skriver:

Vores var nok en direkte modsætning af det du ønsker, men viser da gerne frem alligevel

Hvor er det bare flot :-D Lige den stil jeg drømmer om.

Anmeld

18. maj 2014

LJMNA

SandraXOXO skriver:

Hvor er det bare flot :-D Lige den stil jeg drømmer om.

Tusind tak  

er ogs rigtig glad for resultatet, især taget i betrækning at vi skiftede retning 3 dage inden selve dagen

meningen var at vi bare sku ha været nede og spise på den lokale kinesiske.

Anmeld

18. maj 2014

EnGodMor

LJMNA skriver:

WAO HVOR ER DET BARE FANTASTISK FLOT DET HELE

Kan virkelig godt li den måde i har pyntet det på, 

Anmeld

18. maj 2014

Nadia&Daniel

Majbrit P skriver:

Vores dag - 12-02-2011 - sammen med vores datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.