Så blev det endelig vores tur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
4 svar
6 synes godt om
15. maj 2014

Højgaard

Hvor er jeg bare lykkelig! Tog en graviditets test i mandags og den var tydelig positiv! Selvom jeg er glad er der også mange tanker i hovedet der bare kører rundt. I starten var det mest i forhold til studiet, men jeg kan jo altid komme tilbage efter barsel, nu er det mere bekymrende tanker om vaccinationer som fx gul feber.. Vi skal nemlig til Tanzania i 3 uger til sommer. 

Det er ikke fordi vi har prøvet at blive gravide her det sidste stykke tid, men det skulle åbenbart være nu 

Ville bare lige dele den gode nyhed med nogen + lidt tanker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

Carina:-)

Du skal lige have fat i lægen for jeg mener at have hort at man ikke må vac imod f.eks gul feber og malaria når man er gravid . 

Anmeld

15. maj 2014

anit1298

Højgaard skriver:

Hvor er jeg bare lykkelig! Tog en graviditets test i mandags og den var tydelig positiv! Selvom jeg er glad er der også mange tanker i hovedet der bare kører rundt. I starten var det mest i forhold til studiet, men jeg kan jo altid komme tilbage efter barsel, nu er det mere bekymrende tanker om vaccinationer som fx gul feber.. Vi skal nemlig til Tanzania i 3 uger til sommer. 

Det er ikke fordi vi har prøvet at blive gravide her det sidste stykke tid, men det skulle åbenbart være nu 

Ville bare lige dele den gode nyhed med nogen + lidt tanker..

Stort tillykke! Håber det kommer til at gå som det skal

Anmeld

15. maj 2014

Højgaard

Carina:-) skriver:

Du skal lige have fat i lægen for jeg mener at have hort at man ikke må vac imod f.eks gul feber og malaria når man er gravid . 

Det er også rigtigt i hvert fald med gul feber, ved ikke med malaria, men det kan da godt være.. Ja må nok heller kontakte lægen..

Anmeld

15. maj 2014

Tranebaer

Malaria er ikke vaccination men piller man tager forebyggende og under turen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.