13+0 og ingen symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. maj 2014

NatalieElizabeth

Hej alle jer.

Jeg er i dag 13+0 og har ikke længere nogle symptomer. 

Jeg skal scannes på mandag hvor jeg vil være 13+4. Jeg blev scannet da jeg var 10+3 - det skulle have været NF men jeg var ikke så langt henne som først beregnet. Her havde vores baby det fint. Det har ikke været muligt at blive scannet før da jeg dagen efter scanningen i 10+3 rejste udenlands og først kommer hjem på lørdag.

I starten af min graviditet havde jeg SÅ ømme og spændte bryster men det er HELT forsvundet. Jeg har lidt en smule af kvalme, ikke meget og ikke hver dag fra ca. uge 8-11 men det er også helt forsvundet hvilket jeg tror er meget normalt. Jeg har ikke på noget tidspunkt blødt og gør det heller ikke nu men alligevel er jeg bare så bekymret for at der ikke længere er liv i vores lille mirakel Nu synes jeg altså der er lang tid til mandag!

Er der nogle af jer der har oplevet det samme? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

Albertsen92

NatalieElizabeth skriver:

Hej alle jer.

Jeg skal scannes på mandag hvor jeg vil være 13+4. Jeg blev scannet da jeg var 10+3 - det skulle have været NF men jeg var ikke så langt henne som først beregnet. Her havde vores baby det fint. Det har ikke været muligt at blive scannet før da jeg dagen efter scanningen i 10+3 rejste udenlands og først kommer hjem på lørdag.

I starten af min graviditet havde jeg SÅ ømme og spændte bryster men det er HELT forsvundet. Jeg har lidt en smule af kvalme, ikke meget og ikke hver dag fra ca. uge 8-11 men det er også helt forsvundet hvilket jeg tror er meget normalt. Jeg har ikke på noget tidspunkt blødt og gør det heller ikke nu men alligevel er jeg bare så bekymret for at der ikke længere er liv i vores lille mirakel Nu synes jeg altså der er lang tid til mandag!

Det er normalt symptomerne forsvinder deromkring

Anmeld

15. maj 2014

NatalieElizabeth

Også brystspændinger? I starten synes jeg at mine bryster blev større men nu synes jeg bare de er helt "almindelige" igen åh, jeg bliver vanvittig! Men det er nok også sin sag at finde en læge i Firenze der gider scanne mig kom så mandag!!!

Anmeld

15. maj 2014

Anonymo

NatalieElizabeth skriver:

Hej alle jer.

Symptomer kommer og går, og nogle får mange og andre får ingen. De er ikke nemme at gøre sig kloge på sådan nogle symptomer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.