Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lillepigen2 skriver: SÅÅ Sejt Du er et stort forbillede
SÅÅ Sejt Du er et stort forbillede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rikke Rasmussen skriver: Når man ser på billeder af, hvordan man så ud før, er det faktisk helt svært at fatte man engang så sådan ud ..Jeg har endelig tabt 25 kg, mangler nu kun 6 kg, det er så vildt, at være så tæt på mål, er kommet ned på en vægt, jeg aldrig troede at jeg havde styrke til at komme ned på.. Det er så fedt at kigge sig i spejlet, og tænke "hold kæft du er sej" førhen gik jeg langt forbi alle spejle i mit hjemme.. Tænk hvad en alm. kost omlægning og motion kan gøre På det sidste billede er det mig med sutten i munden De andre er taget idag
Når man ser på billeder af, hvordan man så ud før, er det faktisk helt svært at fatte man engang så sådan ud ..Jeg har endelig tabt 25 kg, mangler nu kun 6 kg, det er så vildt, at være så tæt på mål, er kommet ned på en vægt, jeg aldrig troede at jeg havde styrke til at komme ned på.. Det er så fedt at kigge sig i spejlet, og tænke "hold kæft du er sej" førhen gik jeg langt forbi alle spejle i mit hjemme.. Tænk hvad en alm. kost omlægning og motion kan gøre På det sidste billede er det mig med sutten i munden De andre er taget idag
Du er bare for sej smukke !!
Mariekjellerup90 skriver: Du er bare for sej smukke !!
Hvor er det flot og sejt gjort
Babydrøm skriver: Hvor er det flot og sejt gjort
Fantastisk flot
Moma skriver: Fantastisk flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128