Anbefal en bæresele..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2014

FF

Manduca bæresele 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

Jupiter

Manducca 

Anmeld

15. maj 2014

Sissel

Manduca bæresele
Den er både god for baby og forældre

Anmeld

15. maj 2014

tarkoflen

Jeg eeeeelsker vores manduca og det samme gør min kæreste! Den er super nem at indstille selvom man er to der skal bruge den, du skal ikke ud og købe seperat babyindsats og den kan bruges på flere måder, alt efter behov.

Den kan ikke bruges fremadvendt, men trods nysgerrig baby har det aldrig været et problem og jeg kan stadig uden problemer bære Thea i selen selvom hun er 13 måneder

Så ja mine bedste anbefalinger herfra

Jeg ville personligt ikke vælge baby Björn og stokke, da de ikke tager højde for din og babys ergonomi. Men det er selvfølgelig en smagssag. Der ud over er de faktisk dyrere fra nye end manduca

Anmeld

15. maj 2014

Christine

Troldemommi skriver:

Manduca bæresele 

Monica 

Manducca var et hit her og manducca New edition har vundet Tænks test af bæreseler, da den heller ikke indeholder skadelige stoffer. Stokkes indeholder desværre kræftfremkaldende stoffer. Så det vælger jeg også ud fra mht alle babyting 

Anmeld

15. maj 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

tarkoflen skriver:

Jeg eeeeelsker vores manduca og det samme gør min kæreste! Den er super nem at indstille selvom man er to der skal bruge den, du skal ikke ud og købe seperat babyindsats og den kan bruges på flere måder, alt efter behov.

Den kan ikke bruges fremadvendt, men trods nysgerrig baby har det aldrig været et problem og jeg kan stadig uden problemer bære Thea i selen selvom hun er 13 måneder

Så ja mine bedste anbefalinger herfra

Jeg ville personligt ikke vælge baby Björn og stokke, da de ikke tager højde for din og babys ergonomi. Men det er selvfølgelig en smagssag. Der ud over er de faktisk dyrere fra nye end manduca

Den lyder ikke helt så skidt endda, den fra Manduca 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.