Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Samler det sig ikke føst der, og så når du slipper, er det I beholderen ?
Det er en manuel brystpumpe ?
FF skriver: Samler det sig ikke føst der, og så når du slipper, er det I beholderen ? Det er en manuel brystpumpe ?
Albertsen92 skriver: Hvorfor samler der sig mælk der? Det kan ikke komme ned i selve beholderen. Hvad gør jeg galt? Det er fra Philips.
Hvorfor samler der sig mælk der? Det kan ikke komme ned i selve beholderen. Hvad gør jeg galt? Det er fra Philips.
Nea85 skriver: Er det en avent?Min gør det samme, og det er vildt irriterende, for man føler lidt at mælken går til spilde.Mangler der ikke en lille hvid dut til at sætte i hullet ned til flasken? Tror nu ikke det gør en forskel om den er på eller ej..
Er det en avent?Min gør det samme, og det er vildt irriterende, for man føler lidt at mælken går til spilde.Mangler der ikke en lille hvid dut til at sætte i hullet ned til flasken? Tror nu ikke det gør en forskel om den er på eller ej..
Skal selve håndtaget ikke sidde på den fidus i modsatte side?..
Edit efter at have set det sidste billede; synes der mangler noget. Skal lige være færdig med at amme, så kigger jeg på min
Freyjasmor skriver: Jeg kender ikke lige den der, men kunne godt se ud til at den er clogged.. Altså der sidder noget, der gør at det ikke kommer ordentligt igennem. Den har da forresten en underlig udformning. :s
Jeg kender ikke lige den der, men kunne godt se ud til at den er clogged.. Altså der sidder noget, der gør at det ikke kommer ordentligt igennem. Den har da forresten en underlig udformning. :s
Min ser sådan her ud?
JulieWH skriver: Min ser sådan her ud?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128