Hjæææææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
8 svar
2 synes godt om
15. maj 2014

Sujan

Har så ondt... Er ligesom meget kraftige mens smerter. Kan ikke holde mig oprejst og har aldrig haft så ondt før.
Smerterne er konstante for kom de i ryk ville jeg tro det var veer. Mærkes meget sådan. Er kun i uge 22.. Hvad kan det være???
Og ringer man til lægen eller fødegangen???
Av av av

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

FogL

Sujan skriver:

Har så ondt... Er ligesom meget kraftige mens smerter. Kan ikke holde mig oprejst og har aldrig haft så ondt før.
Smerterne er konstante for kom de i ryk ville jeg tro det var veer. Mærkes meget sådan. Er kun i uge 22.. Hvad kan det være???
Og ringer man til lægen eller fødegangen???
Av av av

Fødegangen!

Anmeld

15. maj 2014

Leonora

Kontakt fødegangen -
Kan det være blindtarmen?

Jeg fik blindtarmsbetændelse da jeg var 14 uger henne ved mit 2 barn.
Troende jeg var ved at abortere.

Knus Louise

Anmeld

15. maj 2014

Sujan

Leonora skriver:

Kontakt fødegangen -
Kan det være blindtarmen?

Jeg fik blindtarmsbetændelse da jeg var 14 uger henne ved mit 2 barn.
Troende jeg var ved at abortere.

Knus Louise

Da smerterne tog til måtte jeg ringe til jordmoder...
Blev indlagt med det samme. Viste sig at være nyrebetændelse og har ikke været så god til at få væske de sidste par dage...
Gud et chock.
Baby i maven har det fint. Er mere bekymret for min datter på 2 som jeg var alene med mens jeg lå og vred mig af smerte og af sti afsted til hospitalet.

Anmeld

15. maj 2014

Leonora

Sujan skriver:

Blev indlagt med det samme. Viste sig at være nyrebetændelse og har ikke været så god til at få væske de sidste par dage...
Gud et chock.
Baby i maven har det fint. Er mere bekymret for min datter på 2 som jeg var alene med mens jeg lå og vred mig af smerte og af sti afsted til hospitalet.

Puha sikke en omgang. Håber snart du får det bedre.
Din store pige skal nok klare den.
Nu skal du bare passe på dig selv og blive frisk. Så må far passe jeres store pige imens

Anmeld

15. maj 2014

melila

Puha jeg har haft nyrebækken betændelse utallige af gange og været indlagt med det hver gang. Det gør frygtelig ondt! Normalt har jeg ligget i 4-5,dage med drop, så håber du kan komme hjem til familien noget hurtigere! God bedring

Anmeld

15. maj 2014

Frk.S

Sujan skriver:

Gud et chock.

Godt at baby har det fint.

Men rigtig god bedring til dig. 

Anmeld

15. maj 2014

Sujan

melila skriver:

Puha jeg har haft nyrebækken betændelse utallige af gange og været indlagt med det hver gang. Det gør frygtelig ondt! Normalt har jeg ligget i 4-5,dage med drop, så håber du kan komme hjem til familien noget hurtigere! God bedring

Hold da op det er da mange dage..
Har det meget bedre, men er sgu en hård omgang.
Gør ikke så ondt mere.
Men håber alligevel de lader mig blive til i morgen for er meget bange for at få ondt igen.

Anmeld

15. maj 2014

melila

Sujan skriver:

Hold da op det er da mange dage..
Har det meget bedre, men er sgu en hård omgang.
Gør ikke så ondt mere.
Men håber alligevel de lader mig blive til i morgen for er meget bange for at få ondt igen.

De plejer at være gode til at smertedække, og så får du piller med hjem til de første par dage inkl smertestillende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.