Jeg står i den situation, at jeg har testet positivt i mandags. 4+0 efter min udregning. Testen var ikke vildt positiv. Der var klart en streg - som både klarede strakt arm og mandens øjne. Jeg har den sidste halvanden uges tid haft murren og tyngde i underlivet, og et par andre symptomer, som tyder på graviditet.
Jeg aborterede i en BIO i sidste cyklus, og er lidt overrasket over at teste positiv nu. Men med den svage positive test i mandags følger også bekymringerne om jeg nu aborterer for 6. gang, eller om jeg virkelig skal være mor til januar 15. Jeg tør næsten ikke teste igen imorgen tidlig.
Jeg har haft et par pletblødninger - bare lidt lyserødt på papiret, that's it. Og slet ikke i lang tid.
Gud, hvor er det nervepirrende dette her. Jeg skulle alt andet lige være 4+3 idag. Min læge, som jeg besøgte idag af en anden årsag, ville ikke umiddelbart teste mig idag, og det er også okay. Han mener at jeg måske ikke er så langt henne, som jeg umiddelbart tror, jeg er.
Jeg tog en test her til morgen, som så meget negativ ud, men det undrer mig umiddelbart med alle symptomerne, og ingen blødning som kunne være abort-blødning. Ingen mens-agtig blødning, slet ikke engang noget der ligner.
Så jeg er forvirret og glad og håbefuld. Håber virkelig jeg bliver mor i Januar 15 efter næsten 6 års PB1.
Anmeld