Se hvem vi får hjem!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Laulund87 skriver:

Søster svarer lige

Den er 12 uger når den bliver hentet. Dog er den meget lille og nærmest halvt så stor som dens søskende så den ser meget ung ud.

Det så også ud som om i havde styr på det  

Det er lidt vildt... Så er killingen ekstrem lille Normalt tager de 100 gram på per uge! Men sød er han bestemt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

Laulund87

Demosan skriver:

Det så også ud som om i havde styr på det  

Det er lidt vildt... Så er killingen ekstrem lille Normalt tager de 100 gram på per uge! Men sød er han bestemt! 

Ja den er meget lille og næsten for lille synes vi, men den kommer omkring dyrlægen når de får den hjem for at være sikker på at det ikke betyder noget

Anmeld

15. maj 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Laulund87 skriver:

Ja den er meget lille og næsten for lille synes vi, men den kommer omkring dyrlægen når de får den hjem for at være sikker på at det ikke betyder noget

God ide! Krydser fingre for den bare er lille! 

Anmeld

15. maj 2014

Dinna88

Babydrøm skriver:

Hvor er han kær! så sød! 

taaaaaak!!

Anmeld

15. maj 2014

Dinna88

Demosan skriver:

Hvor er han sød!!  Hvor gammel er han? Husk killinger ikke må tages fra deres mor før de er 12 uger (se killingebekendtgørelsen). 

Ja, min søster var jo lige så sød at svare
Jeg er en smule bekymret for hans størrelse, da jeg tror, at han er født før tid. De var to missemødre, der gik i fødsel samme dag. 
Når vi henter ham, får han sin første vaccine, og så står den på killingemælk og killingefoder! 

Anmeld

15. maj 2014

Dinna88

StineW79 skriver:

Nurh der er bare ik noget søder end killinger. Vh stine

Neeeeej, og ham her er jeg bare forelsket i

Anmeld

15. maj 2014

Dinna88

Freyjasmor skriver:

Årrrrh, ville ønske manden min kunne lide katte! Får ham aldrig overtalt til en misser

Altså, hvis ikke det er pga. allergi, så kan jeg da ikke se problemet. Katten knytter sig jo til dem, der giver den mest omsorg. Så han kan jo bare holde sig fra den. Det er jo slet ikke det samme, som at have en hund 

Herhjemme ville vi have to missere, for at de havde hinanden at lege med. Og så blev jeg bare vild efter en killing efter et år, fordi vi fik de to andre, da de var 2 år. Og min kæreste var ikke med på ideen. Men helt ærligt - der er nærmest ingen økonomisk forskel på to eller tre missere. Vi kommer til at have tre indekatte på 80 kvm. Og det bliver INTET problem. Man lægger nærmest ikke mærke til dem, fordi katte passer sig selv meget. 

Det bliver SÅ skønt med tre missere i sofaen om aftenen

Anmeld

15. maj 2014

Carina:-)

Nååå 

Anmeld

15. maj 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Sød Missetat, og godt at I lige kommer forbi dyrlægen....

Jeg vil dog anbefale at få katten kastreret, da det også vil hjælpe på hans vækst ...

Anmeld

15. maj 2014

FogL

Dinna88 skriver:

Altså, hvis ikke det er pga. allergi, så kan jeg da ikke se problemet. Katten knytter sig jo til dem, der giver den mest omsorg. Så han kan jo bare holde sig fra den. Det er jo slet ikke det samme, som at have en hund 

Herhjemme ville vi have to missere, for at de havde hinanden at lege med. Og så blev jeg bare vild efter en killing efter et år, fordi vi fik de to andre, da de var 2 år. Og min kæreste var ikke med på ideen. Men helt ærligt - der er nærmest ingen økonomisk forskel på to eller tre missere. Vi kommer til at have tre indekatte på 80 kvm. Og det bliver INTET problem. Man lægger nærmest ikke mærke til dem, fordi katte passer sig selv meget. 

Det bliver SÅ skønt med tre missere i sofaen om aftenen

Mjae, altså jeg vil jo gerne have en maine coon - det er jo ikke sådan en kat man bare lige falder over Og tror virkelig ikke jeg får ham overtalt, uanset..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.