Hjertebanken, svimmel og..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
6 svar
3 synes godt om
14. maj 2014

melila

Hedeslag. Det ligesom benene ikke kan holde mig oppe. Jeg ved ikke om det er andre der har prøvet det. Jeg har oplevet det 2 gange på en uge nu. Den ene gang skete det i køen i netto hvor jeg troede jeg skulle besvime og i dag skete det da jeg shoppede i lyngby. Nogen som kender til det? Jeg har spist godt og drukket masser af væske... Er 17 uger henne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

Isabella_mor

melila skriver:

Hedeslag. Det ligesom benene ikke kan holde mig oppe. Jeg ved ikke om det er andre der har prøvet det. Jeg har oplevet det 2 gange på en uge nu. Den ene gang skete det i køen i netto hvor jeg troede jeg skulle besvime og i dag skete det da jeg shoppede i lyngby. Nogen som kender til det? Jeg har spist godt og drukket masser af væske... Er 17 uger henne. 

Hjertebanken er meget normalt. Men det lyder ikke særlig fedt, hvis du oplever at få det sådan igen, så bør du kom kontakte din læge .

Anmeld

14. maj 2014

melila

Isabella_mor skriver:

Hjertebanken er meget normalt. Men det lyder ikke særlig fedt, hvis du oplever at få det sådan igen, så bør du kom kontakte din læge .

Jeg skal til jordmoder i morgen. Så må jeg lige høre hende om hun har nogle bud på, hvad det kunne være 

Anmeld

14. maj 2014

Kay

Jeg havde samme problem i min første graviditet besvimede 1 gang på mit arbejde... det hjalp mig at spise et stykke druesukker som jeg jo så altid havde i tasken... fik forklaret af min læge at det var noget med blodsukker udsving nogle kvinder har under graviditeten 

Anmeld

14. maj 2014

melila

Kay skriver:

Jeg havde samme problem i min første graviditet besvimede 1 gang på mit arbejde... det hjalp mig at spise et stykke druesukker som jeg jo så altid havde i tasken... fik forklaret af min læge at det var noget med blodsukker udsving nogle kvinder har under graviditeten 

Jeg har aldrig haft problemer med mit blodsukker, men det kan da godt ske at det kan være det. Jeg må hellere få det tjekket i morgen 

Anmeld

14. maj 2014

Kay

melila skriver:

Jeg har aldrig haft problemer med mit blodsukker, men det kan da godt ske at det kan være det. Jeg må hellere få det tjekket i morgen 

Det har jeg heller ikke, men har det når jeg er gravid... der fungere kroppen jo også lidt anderledes

Det er ikke farligt

Anmeld

15. maj 2014

melila

Kay skriver:

Det har jeg heller ikke, men har det når jeg er gravid... der fungere kroppen jo også lidt anderledes

Det er ikke farligt

Du havde helt ret i det du sagde, det var fordi hjertet nogle gange pumper hurtigt blod ud, hvis der er mangel på samme. Så det var ikke noget at være bekymret for, men fordi jeg har haft det 2 gange på en uge, så holder de lige øje med det, ellers kommer jeg ind og får taget et ekg :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.