40+5 igangsættelse i morgen. Yay

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.480 visninger
27 svar
26 synes godt om
14. maj 2014

1234rj

Som overskriften siger, så er der igangsættelse i morgen :-) vi glæder os og er så spændte! Timerne går godt nok langsomt..
Nogle hurtige solstråle historier angående igangsættelse??:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

melila

1234rj skriver:

Som overskriften siger, så er der igangsættelse i morgen :-) vi glæder os og er så spændte! Timerne går godt nok langsomt..

Jeg har ikke født endnu, men ønsker dig held og lykke 

Anmeld

14. maj 2014

1234rj

melila skriver:

Jeg har ikke født endnu, men ønsker dig held og lykke 

Mange tak :-) i lige måde når du når der til ;-)

Anmeld

14. maj 2014

AnnaK89

Jeg fik en pille kl 12. Fik første ve kl 18 og fødte kl 21.09.
Så lige over 3 timer fra første ve. En meget nem hurtig fødsel.

Anmeld

14. maj 2014

1234rj

AnnaKJ skriver:

Jeg fik en pille kl 12. Fik første ve kl 18 og fødte kl 21.09.
Så lige over 3 timer fra første ve. En meget nem hurtig fødsel.

Ej hvor hurtigt og skønt :-) håber det går stærkt her også.

Anmeld

14. maj 2014

Frk.S

Ingen erfaringer med igangsættelse her.

Men vil da lige ønske dig held og lykke med det hele. 

Anmeld

14. maj 2014

Mor Christa

Hvor dejligt for dig
Held og lykke med det!

Jeg blev sat igang 38+2 sidste gang, fik en enkelt stikpille om morgenen kl 8, der skete ikke mere.. Skulle have været inde og have en ny stikpille kl 15, men der var for travlt på fødegangen, så de ringede og sagde at jeg skulle komme næste morgen i stedet.
Veerne startede så alligevel af sig selv kl 19 samme dag (38+2) .. Fødte 38+3 kl 12.59

Anmeld

14. maj 2014

M (:

1234rj skriver:

Min mor blev sat i gang med mig (2. barn) 4 dage før termin og jeg var født efter 4 timer. 

Min lillebror (4. barn) blev hun sat i gang med fire uger over termin og der gik tre timer. 

Min lillebror (5. barn) blev hun sat i gang med tre uger før termin og der gik 45 minutter til han var ude :p

Anmeld

14. maj 2014

TrineMine86

1234rj skriver:

Rigtig meget held og lykke - håber du får en dejlig fødsel  

vil dog fortælle af erfaring at jeg ikke vil sætte næsen op efter at føde de første dage, blev selv ret frustreret da det var mig, og ville ønske jeg havde vidst at det kunne trække ud, så jeg ikke bare gik i min egen drømme verden og regnede med at have min søn i armene indenfor de første 24 timer efter igangsættelse  

Anmeld

14. maj 2014

1234rj

TrineMine86 skriver:

Rigtig meget held og lykke - håber du får en dejlig fødsel  

vil dog fortælle af erfaring at jeg ikke vil sætte næsen op efter at føde de første dage, blev selv ret frustreret da det var mig, og ville ønske jeg havde vidst at det kunne trække ud, så jeg ikke bare gik i min egen drømme verden og regnede med at have min søn i armene indenfor de første 24 timer efter igangsættelse  

Mange mange tak :-)

Hun er IVF barn så de ser helst at hun er ude 41+0. Men ja, ar god hørt at det kan tage op til 4 dage.. Håber jeg dog ikke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.