Trille eller Basson?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.140 visninger
5 svar
1 synes godt om
14. maj 2014

oktober2014

Endnu en debat... Håber det er ok! :-D

Min kæreste og jeg har lige været ude og kigge i Ønskebørn, og er kommet frem til at vi enten køber en Trille Dream Light eller en Basson Nordic Lux. 

Nu ved vi bare virkelig ikke hvilken vi skal vælge dernede.... Ekspedienten dernede sagde basson, men er der nogle af jer søde piger der kan hjælpe os, med nogle erfaringer og gode råd omkring disse to vogne?

Hvis i selv har en af dem, hvorfor valgte i så den? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

Maja91

oktober2014 skriver:

Min kæreste og jeg har lige været ude og kigge i Ønskebørn, og er kommet frem til at vi enten køber en Trille Dream Light eller en Basson Nordic Lux. 

Nu ved vi bare virkelig ikke hvilken vi skal vælge dernede.... Ekspedienten dernede sagde basson, men er der nogle af jer søde piger der kan hjælpe os, med nogle erfaringer og gode råd omkring disse to vogne?

Tog du billeder af dem så vi kan se

Anmeld

14. maj 2014

Masig

oktober2014 skriver:

Vi har en Basson. Ikke lige den model du nævner, men en Nuevo Grande og vi er rigtig glade for den. Vi valgte den fordi den var stor og rummelig, robust og med alu-stel så den ikke ruster. Vi har så efterfølgende også købt en Basson klapvogn og er super tilfredse med dem begge 

Anmeld

14. maj 2014

oktober2014

Tog du billeder af dem så vi kan se

Jeg har ikke taget billeder, men kan vise nogle billeder fra deres kataloger :-)

Den øverste er Basson og den nederste er Trille

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. maj 2014

Maja91

Synes stellet på trille ser voldsomt ud ? Hvordan var de i butikken. Og hvilken var du selv mest til ? Både design og køreengskab 

Anmeld

15. maj 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Vi har en Basson Nordic Lux og er glade for den. Min veninde har en Trille, som godt nok er en anden model, men hun er også meget glad for hendes vogn bortset fra bremsen, som hun siger er for stram, så den kan give et lille stød i vognen, når hun bruger den, og det har nogle gange vækket hendes barn.

En af grundene til at vi valgt Basson Nordic Lux frem for bl.a. Trille var den godt polstrede barnevognskasse, som giver nogle dejlige bløde kanter. Vi købte først vognen, da vores datter havde fået en alder, hvor hun gerne ville "hoppe" lidt rundt i vognen (så meget hun nu kan med sele på) og her var det godt med de bløde sider.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.