Var det baby jeg mærkede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
8 svar
2 synes godt om
14. maj 2014

*Mor Til Albert*

I aftes havde min kæreste og jeg stået og småkildet hinanden lidt. Det gik ikke vildt for sig, men vi bevægede os da. Pludselig var det som om, at der var sådan et "bump" inde i min mave i den ene side. Det var en følelse jeg aldrig havde følt før, så jeg blev helt forundret. 
Jeg er 15+1, så kunne det være babyen jeg kunne mærke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

Anonymo

*Heidi* skriver:

I aftes havde min kæreste og jeg stået og småkildet hinanden lidt. Det gik ikke vildt for sig, men vi bevægede os da. Pludselig var det som om, at der var sådan et "bump" inde i min mave i den ene side. Det var en følelse jeg aldrig havde følt før, så jeg blev helt forundret. 
Jeg er 15+1, så kunne det være babyen jeg kunne mærke?

Det kan det da meget vel være. Jeg syntes det første liv føltes som et bestemt og langt prik med en finger 

Anmeld

14. maj 2014

*Mor Til Albert*

Marts2014 skriver:

Det kan det da meget vel være. Jeg syntes det første liv føltes som et bestemt og langt prik med en finger 

Jamen det føltes også som om at der stod en og trykkede en finger blidt ind i siden på mig. 

Anmeld

14. maj 2014

Anonymo

*Heidi* skriver:

Jamen det føltes også som om at der stod en og trykkede en finger blidt ind i siden på mig. 

Så var det da sikkert baby! 

Anmeld

14. maj 2014

Mor til F

Det kunne godt være baby, du har mærket 

Anmeld

14. maj 2014

*Mor Til Albert*

Nææææh altså 
Spændende.

Anmeld

14. maj 2014

melila

Jeg mærkede også lille pigen første gang 15+2. Det var en slags boblen under navlen, for livmoderen har ikke trukket sig op endnu  Kan bedst mærke hende når jeg ligger på ryggen. Så prøv det 

Anmeld

14. maj 2014

FogL

Marts2014 skriver:

Åh havde næsten glemt hvordan det føles at mærke liv første (og mange kommende) gange. Nu kunne jeg pludselig mærke det for mig igen. Tak for det, nu glæder jeg mig endnu mere

Anmeld

14. maj 2014

Anonymo

Freyjasmor skriver:

Åh havde næsten glemt hvordan det føles at mærke liv første (og mange kommende) gange. Nu kunne jeg pludselig mærke det for mig igen. Tak for det, nu glæder jeg mig endnu mere

Hehe, det var så lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.