37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
7 svar
20 synes godt om
14. maj 2014

WantingBaby2012

3 uger til termin og lillemanden er nu færdigudviklet 

Gad vide hvilket mave-billede der bliver det sidste 

Har JM tid imorgen og er spændt på hvad hun siger. De sidste 2 JM besøg har han stået med hovedet nedad men ikke fast, så nu må vi se. 

Fangede ham lige i et øjeblik hvor han tydeligvis synes at han lige skulle ligge med røven i venstre side! Heldigvis har jeg ikke på noget tidspunkt været bekymret for at han ligger derinde, han er en meget aktiv dreng inde i maven... Mon det fortsætter når han kommer ud? Så bliver det da en fest! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

Anonymo

WantingBaby2012 skriver:

Har JM tid imorgen og er spændt på hvad hun siger. De sidste 2 JM besøg har han stået med hovedet nedad men ikke fast, så nu må vi se. 

Fangede ham lige i et øjeblik hvor han tydeligvis synes at han lige skulle ligge med røven i venstre side! Heldigvis har jeg ikke på noget tidspunkt været bekymret for at han ligger derinde, han er en meget aktiv dreng inde i maven... Mon det fortsætter når han kommer ud? Så bliver det da en fest! 

Hvor er du fin 

Jeg havde en rigtig aktiv pige i maven, hun er noget af det roligste udenfor dunken hehe 

Anmeld

14. maj 2014

Maja91

Hvor er du smuk!!!

håber han snart kommer

hvordan har din graviditet været ? Og har du det godt nu ?

Anmeld

14. maj 2014

WantingBaby2012

Marts2014 skriver:

Hvor er du fin 

Jeg havde en rigtig aktiv pige i maven, hun er noget af det roligste udenfor dunken hehe 

Ih tak 

Har til alle scanninger (både nf og MD men også kønsscanning og 3D) fået at vide at han er "ualmindelig" livlig 

Men det må vel bare betyde at han har det godt. Hehe. Ej 3 uger til termin så begynder det så småt at komme tæt på - han er her jo lige om lidt!!! Er så spændt på hvordan han ser ud og hvordan han er. 

Anmeld

14. maj 2014

WantingBaby2012

Maja91 skriver:

Hvor er du smuk!!!

håber han snart kommer

hvordan har din graviditet været ? Og har du det godt nu ?

Tusind tak 

Min graviditet har generelt været dejlig nem. Dog led jeg af voldsom kvalme, madlede og opkast fra uge 6 til uge 17. Det var knap så dejligt  Men man glemmer hurtigt hvor elendigt man egentlig havde det. Heldigvis da 

Men bortset fra det, så har min graviditet gået lige efter bogen. Det er bare ved at være lidt tungt nu, så ser da frem til snart at få ham ud.  

Er du selv gravid? 

Anmeld

14. maj 2014

Trekløver(:

WantingBaby2012 skriver:

Hvor er du fin! Savner helt min mave nu

Anmeld

14. maj 2014

Babydrøm

WantingBaby2012 skriver:

Super flot mave

Anmeld

15. maj 2014

Anonymo

WantingBaby2012 skriver:

Ih tak 

Har til alle scanninger (både nf og MD men også kønsscanning og 3D) fået at vide at han er "ualmindelig" livlig 

Men det må vel bare betyde at han har det godt. Hehe. Ej 3 uger til termin så begynder det så småt at komme tæt på - han er her jo lige om lidt!!! Er så spændt på hvordan han ser ud og hvordan han er. 

Ja det er vildt sådan noget, altså det hele - det at kunne lave et menneske, føde, kigge dem i øjnene første gang og se dem vokse op -  for at det er snart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.