Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
EKBJ skriver: Min bror hedder Anders Emil Så den er vidst ikke så god hehe.
Min bror hedder Anders Emil Så den er vidst ikke så god hehe.
EKBJ skriver: Vi har i forvejen Lucas som skal døbes samme dag som den lille ny (han vil næsten være 3 år til den tid) Får vi en pige skal hun hedde Nicoline Mathilde Mulbjerg Jensen. Drenge navnet er vi ikke enige om udover efternavn.. Vi vil rigtig gerne have at Lucas også får tilføjet et mellemnavn den dag, som en overraskelse :-) Men vi ved ikke hvad det skulle være? Hvad kunne man sætte bag? Lucas **** Mulbjerg Jensen....
Vi har i forvejen Lucas som skal døbes samme dag som den lille ny (han vil næsten være 3 år til den tid)
Får vi en pige skal hun hedde Nicoline Mathilde Mulbjerg Jensen. Drenge navnet er vi ikke enige om udover efternavn.. Vi vil rigtig gerne have at Lucas også får tilføjet et mellemnavn den dag, som en overraskelse :-) Men vi ved ikke hvad det skulle være? Hvad kunne man sætte bag?
Lucas **** Mulbjerg Jensen....
Inden jeg læste de andre, kom navnet Emil til mig :-)
hekran skriver: Synes faktisk det gør det ekstra fedt og specielt. Han ville sikkert blive meget glad
Synes faktisk det gør det ekstra fedt og specielt. Han ville sikkert blive meget glad
Det lyder heller ikke helt tosset!
EKBJ skriver: Det lyder heller ikke helt tosset!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128