Ny pr (løb)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
9 svar
2 synes godt om
14. maj 2014

MorDk

Yay! Jeg kan næsten ikke få armene ned! 

Jeg har her til morgen løbet 8,61 km på 52:43.02 

Jeg er SÅ stolt af mig selv! For bare 7-8 mdr siden var jeg ved at dø inden den første kilometer... 

Nogle som kan fortælle mig og tiden er god? Har ikke rigtig nogen idé om det nemlig. Og måske der kan linkes til et sted hvor man kan tjekke løbetider ud? (eller lign)

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

Bak

MorDk skriver:

Jeg er SÅ stolt af mig selv! For bare 7-8 mdr siden var jeg ved at dø inden den første kilometer... 

Nogle som kan fortælle mig og tiden er god? Har ikke rigtig nogen idé om det nemlig. Og måske der kan linkes til et sted hvor man kan tjekke løbetider ud? (eller lign)

På forhånd tak!

På iform.dk kan du finde en ruteplanner, hvor du kan måle din rute op og indtaste din tid. Så regner den forskellige ting ud for dig
Tillkykke med formforbedringen

Anmeld

14. maj 2014

MorDk

Bak skriver:

På iform.dk kan du finde en ruteplanner, hvor du kan måle din rute op og indtaste din tid. Så regner den forskellige ting ud for dig
Tillkykke med formforbedringen

1000 tak skal du have!!

Anmeld

14. maj 2014

hekran

MorDk skriver:

På forhånd tak!

Hvor sejt!
Jeg afventer stadig, at mit knæ bliver godt igen, før jeg tør give den gas igen. Lige nu holder jeg mig til cyklen :/
Var endelig så opsat på det, men er slået fuldstændig tilbage til start, så jeg starter forfra om en uge eller to.

Anmeld

14. maj 2014

B&J

jeg ved ikke om tiden er god

MEN

DU ER JO MEGA SEJ

Anmeld

14. maj 2014

MorDk

hekran skriver:

Hvor sejt!
Jeg afventer stadig, at mit knæ bliver godt igen, før jeg tør give den gas igen. Lige nu holder jeg mig til cyklen :/
Var endelig så opsat på det, men er slået fuldstændig tilbage til start, så jeg starter forfra om en uge eller to.

Held og lykke med det 

Anmeld

14. maj 2014

elskeratværemor

MorDk skriver:

På forhånd tak!

Floooot tid :-) jeg sys du skal være mega stolt af din tid for den er rigtig god, hvor stærkt løb du?? ������

Anmeld

15. maj 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
MorDk skriver:

På forhånd tak!

Hvor flot... du kan godt være stolt af dig selv

Jeg bruger app´en endomondo sport tracker. Den måler din rute op mens du løber, og udregner bagefter blandt andet hastighed og kalorie-forbrug. Den gemmer også de tidligere målinger så du kan se din udvikling. Og så er den gratis

Anmeld

15. maj 2014

MorDk

sus1987 skriver:

Floooot tid :-) jeg sys du skal være mega stolt af din tid for den er rigtig god, hvor stærkt løb du?? ������

Hvis jeg tager gennemsnit omkring de 6 km/ i timen men holder et tempo på mellem 9-10 km/t

Anmeld

15. maj 2014

MorDk

Frederikke80 skriver:

Hvor flot... du kan godt være stolt af dig selv

Jeg bruger app´en endomondo sport tracker. Den måler din rute op mens du løber, og udregner bagefter blandt andet hastighed og kalorie-forbrug. Den gemmer også de tidligere målinger så du kan se din udvikling. Og så er den gratis

Jeg bruger Garmin connect (har et Garmin pulsur der er GPS i) Det er super fedt. Der kan jeg følge med i det hele.... og har downloaded app'en også.... synes faktisk den fungere bedre en endomondo, som jeg tidligere brugte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.