Kvalme tegn på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg skal snart til scanning er er ret nervøs.
Om man mon ser det lille hjerte blik. Så tænkte på om hvis man har kvalme osv om det er tegn på der er liv. Er bare nervøs for der ikke er. Min første graviditet og glæder mig virkelig til at se den lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

Frk.S

Nej, det kan du ikke bruge som indikator. 

I min første graviditet havde jeg stort set ikke kvalme. Denne gang har jeg haft en del mere kvalme.

Og der har jo været liv begge gange. 

Held og lykke med scanningen. 

Anmeld

13. maj 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg har slet ikke haft kvalme overhovedet, i mine graviditeter, og den første endte desværre med en MA opdaget til NF i uge 13 og den anden ligger og sover i hendes barnevogn :-) 

Anmeld

13. maj 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Om man mon ser det lille hjerte blik. Så tænkte på om hvis man har kvalme osv om det er tegn på der er liv. Er bare nervøs for der ikke er. Min første graviditet og glæder mig virkelig til at se den lille

Det kan ikke bruges som nogen indikation. Jeg havde overhovedet ikke kvalme i min graviditet og der var fint liv

Anmeld

13. maj 2014

JH12

Anonym skriver:

Første graviditet havde jeg overhovedet ikke kvalme ..

Anden, havde sindssygt meget kvalme og kastet op..
Det ente i en MA og medicinsk abort..havde kvalme en uge efter medicinsk abort..

Tredje graviditet, overhovedet ingen kvalme..

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

Tænkte mere på om kvalme var et godt tegn. Ikke at ingen kvalme=ikke godt. Kunne være at kvalmen kunne ses positivt med hensyn til det :-)

Anmeld

13. maj 2014

Sunsmile

Jeg har både læst og fået af vide af 2 jordmødre og en sygeplejerske at kvalme er en god ting, da man så danner meget graviditetshormon og det udgør en mindre risiko for at man mister. Det er dog ikke bevist men der er meget der tyder på det.

Anmeld

13. maj 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

Hvor langt er du? Det bliver spændende, det er så dejligt at se liv for første gang
for alt er iorden.

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

Sunsmile skriver:

Hvor langt er du? Det bliver spændende, det er så dejligt at se liv for første gang
for alt er iorden.

Jeg er i uge 12 og virkelig spændt. Men også nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.