Hvornår begynte jeres børn at gå ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.574 visninger
50 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. maj 2014

FF

gå uden at holde i ting, tænker jeg   under 1 år?, 1 1/2 år? jaa bare hvornår?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

Mom2

FF skriver:

Min datter tog hendes første skridt dagen efter hun blev 1år. Tror dog det var kommet før, hvis ikke hun havde forbrændt den ene hånd.

Anmeld

13. maj 2014

vitapigen

1 ½ år

Anmeld

13. maj 2014

liten-mamma

FF skriver:

Min datter tog sine første skridt 2 uger efter hun var fyldt 1 år og ugen efter gik hun kun rundt

Anmeld

13. maj 2014

et-ønske

Hun gik uden støtte da hun var 11 mdr, ret imponerende eftersom hun er født med hofteskred

Anmeld

13. maj 2014

M &.I

FF skriver:

Min søn begyndt som 11 mdr

Anmeld

13. maj 2014

Masig

Vores søn var 15 mdr, da han så småt begyndte at gå nogle skridt selv, men gik først rigtigt da han var 17 mdr...

Anmeld

13. maj 2014

Frk.S

Første gang Freja selv rejste sig op uden at holde ved noget og begyndte at gå var den dag hun blev 15 mdr.

Hun havde gået nogle enkle skridt fx i mellem os før det. Men det var altså som 15 mdr. at hun klarede det helt selv. 

Anmeld

13. maj 2014

Sniks86

9 måneder

Anmeld

13. maj 2014

LilleChelle

Her begyndte Mathias rigtigt at gå imellem jul og nytår, så der var han 14 måneder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.