Min mave uge 38+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.319 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. august 2009

sabi1979

Så er der kun 2 uger til termin  Her er så 2 billeder af min mave fra idag
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Christopher&Andreas

hvor er du fin nu er det til at se en ende på det så vi kan få resultatet ud...

Anmeld

12. august 2009

lillemig28

Hejsa pæn mave,det bliver spændende

knus lillemig

Anmeld

12. august 2009

sabi1979

gitte&christopher skriver:

hvor er du fin nu er det til at se en ende på det så vi kan få resultatet ud...

Takker Ja nu glæder jeg mig også til at få det overstået, det bliver meget spændende

Og held og lykke når du skal have foretaget kejsersnit, det bliver dejligt når i kan holde jeres lille skat i armene

Knus Sabrina  38+1

Anmeld

12. august 2009

sabi1979

lillemig28 skriver:

Hejsa pæn mave,det bliver spændende

knus lillemig

Hejsa
Takker det er spændende, vi tror begge at vi venter en dreng, men det må vi se når jeg har født om vi har ret eller om det er en lille pige 

Knus Sabrina   38+1

Anmeld

14. august 2009

Christopher&Andreas

sabi1979 skriver:

Takker Ja nu glæder jeg mig også til at få det overstået, det bliver meget spændende

Og held og lykke når du skal have foretaget kejsersnit, det bliver dejligt når i kan holde jeres lille skat i armene

Knus Sabrina  38+1

tak skal du have ja det bliver gude skønt ikke at skulle rende rundt med den her mave... held og lykke til dig også nu kan det jo snart ske..... når du har født må du da gerne lige skrive inde i termin i august.. glæder mig til at se hvad der gemmer sig i din mave også...

Anmeld

14. august 2009

sabi1979

gitte&christopher skriver:

tak skal du have ja det bliver gude skønt ikke at skulle rende rundt med den her mave... held og lykke til dig også nu kan det jo snart ske..... når du har født må du da gerne lige skrive inde i termin i august.. glæder mig til at se hvad der gemmer sig i din mave også...

Hejsa
Takker, Jeg glæder mig også til at komme af med maven og føle mig bare lidt lettere Vi er også spændte på om vi har ret med det er en lille dreng, men en lille pige er ligså velkommen Jeg har fået at vide til jordmor igår at hovedet sidder fast og den lille er klar til fødslen, så nu må der gerne snart ske noget, og jeg skal nok skrive i august termin når jeg har født Det bliver spændende for os begge to

Knus Sabrina  38+3

Anmeld

14. august 2009

Christopher&Andreas

sabi1979 skriver:

Hejsa
Takker, Jeg glæder mig også til at komme af med maven og føle mig bare lidt lettere Vi er også spændte på om vi har ret med det er en lille dreng, men en lille pige er ligså velkommen Jeg har fået at vide til jordmor igår at hovedet sidder fast og den lille er klar til fødslen, så nu må der gerne snart ske noget, og jeg skal nok skrive i august termin når jeg har født Det bliver spændende for os begge to

Knus Sabrina  38+3

årh ja så bliver det da ekstra spændende når i ikke kender kønnet ja skidt pyt bare baby er sund og rask.....
ja det bliver så spændende og skønt at komme i sit eget tøj igen hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.