Brudepige kjoler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg har altid drømt og det store kirke bryllup og der til høre der brudepiger. Jeg tænker lidt på at vores niece, min søster, kæreste søster og evt. en veninde eller to skal være brudepiger.

Kender i nogle gode danske hjemmesider hvor man kan kigge på brudepige kjoler til både børn og voksen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har altid drømt og det store kirke bryllup og der til høre der brudepiger. Jeg tænker lidt på at vores niece, min søster, kæreste søster og evt. en veninde eller to skal være brudepiger.

Kender i nogle gode danske hjemmesider hvor man kan kigge på brudepige kjoler til både børn og voksen

Slet ingen

Anmeld

21. maj 2014

Akrobath

Jeg har desværre ingen forslag til en kombineret voksen/børne butik, dog kan jeg anbefale min mands webshop til børnene. www.akrobath.dk hvor der en nogle søde tylkjoler, ideelle til brudepigekjoler. 

Håber du får flere besvarelser

Anmeld

21. maj 2014

Anonym trådstarter

Tak

Anmeld

21. maj 2014

ønskebørn74

Anonym skriver:

Lilly... 

Anmeld

22. maj 2014

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Lilly... 

Ja, synes bare ikke de har så mange pæne børne kjoler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.