Ægløsning efter MA??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.440 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg aborterede for en måned siden efter en MA 

Det har været en meget lang og hård proces med kraftige blødninger, blodtab og lav blodprocent.

Jeg tog en ægløsningstest til morgen og den er totalt negativ!! Ikke engang antydningen af nr. 2 streg  Det har jeg aldrig prøvet før.. Har altid kunne se en svag streg...

Nu er it spørgsmål så.. Jer der har haft SA eller MA, hvornår fik i ægløsning igen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

morlinen

Er rigtig ked af dit tab. Jeg var det samme igennem i Januar. Jeg blødte i 18-19 dage og 20 dage efter sidste blødningsdag, tror jeg, at jeg havde ÆL igen. Det skal så siges, at jeg har en cyklus på 35-40 dage. 

Hvor lang tid blødte du?

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

morlinen skriver:

Er rigtig ked af dit tab. Jeg var det samme igennem i Januar. Jeg blødte i 18-19 dage og 20 dage efter sidste blødningsdag, tror jeg, at jeg havde ÆL igen. Det skal så siges, at jeg har en cyklus på 35-40 dage. 

Hvor lang tid blødte du?

Jeg blødte en uge efter.. Pause i blødningen i nogle dage og derefter blødning i 17 dage.. 

Anmeld

13. maj 2014

morlinen

Anonym skriver:

Jeg aborterede for en måned siden efter en MA 

Det har været en meget lang og hård proces med kraftige blødninger, blodtab og lav blodprocent.

Jeg tog en ægløsningstest til morgen og den er totalt negativ!! Ikke engang antydningen af nr. 2 streg  Det har jeg aldrig prøvet før.. Har altid kunne se en svag streg...

Nu er it spørgsmål så.. Jer der har haft SA eller MA, hvornår fik i ægløsning igen??

Ok, jeg gjorde det, at jeg talte fra 5. sidste blødningsdag. Så regnede jeg ca med at jeg skulle beregne nu cyklus start derfra. Er det til at forstå, hvad jeg mener?

Det kom i hvert fald til at passe nogenlunde for mig. Men den skal nok komme. Det er bare så hæsligt at gå og vente på en ny chance, når man lige har været det igennem. Krydser SÅ meget fingre for dig!

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

morlinen skriver:

Ok, jeg gjorde det, at jeg talte fra 5. sidste blødningsdag. Så regnede jeg ca med at jeg skulle beregne nu cyklus start derfra. Er det til at forstå, hvad jeg mener?

Det kom i hvert fald til at passe nogenlunde for mig. Men den skal nok komme. Det er bare så hæsligt at gå og vente på en ny chance, når man lige har været det igennem. Krydser SÅ meget fingre for dig!

Tusind tak 

Ja det er frygteligt når ens krop pludselig ikke er til at regne med..

Håber meget at eg snart kommer ind i en regelmæssig cyklus igen 

Anmeld

13. maj 2014

Mor til F

Er ked af dit tab Det er aldrig nemt at gå igennem en abort

Jeg var igennem en MA i september,  og fik medicin d. 30/9 og 1/10. Min krop var langsom til at udstille restvævet

Fik målt hcg efterfølgende,  til det var under 10. Det var det den 18/10.

2 uger senere,  den 1/11/13 fik jeg æl og blev gravid  

Venter en lille pige til juli 

Så for mig,  gik det hurtigt. 

Jeg fik at vide,  at når hcg var under 10 igen, ville der gå 4-6 uger,  før jeg fik min mens.  Det nåede jeg ikke.

for at din æl snart kommer. 

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Er ked af dit tab Det er aldrig nemt at gå igennem en abort

Jeg var igennem en MA i september,  og fik medicin d. 30/9 og 1/10. Min krop var langsom til at udstille restvævet

Fik målt hcg efterfølgende,  til det var under 10. Det var det den 18/10.

2 uger senere,  den 1/11/13 fik jeg æl og blev gravid  

Venter en lille pige til juli 

Så for mig,  gik det hurtigt. 

Jeg fik at vide,  at når hcg var under 10 igen, ville der gå 4-6 uger,  før jeg fik min mens.  Det nåede jeg ikke.

for at din æl snart kommer. 

Tillykke med at du nemt og hurtigt blev gravid igen 

Jeg skal have taget blodprøve i dag og forventer at den er i 0 nu..

Ved dog ikke o vi tør prøve at blive gravid igen så hurtigt efter den omgang jeg var igennem.. Og angsten for at miste igen er overvældende... 

Anmeld

13. maj 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Tillykke med at du nemt og hurtigt blev gravid igen 

Jeg skal have taget blodprøve i dag og forventer at den er i 0 nu..

Ved dog ikke o vi tør prøve at blive gravid igen så hurtigt efter den omgang jeg var igennem.. Og angsten for at miste igen er overvældende... 

Det kan jeg godt forstå.  Det kan være lidt skræmmende,  når man lige har mistet. 

Det er vigtigt at tage den tid du har brug for, så du kan få bearbejdet de ting der er sket

Jeg var selv meget overrasket over,  at det skete så hurtigt efter. Min kæreste var sikker på, at jeg var blevet gravid igen,  det var jeg ikke. 

Første g test var også negativ, så tænkte ikke videre over det - før jeg pludselig selv var klar over det. 

Blødte en smule,  da jeg var 14+ og blev selvfølgelig nervøs - alt så heldigvis fint ud på scanningen,  der viste at vi venter en pige. 

Du får lige et med fra mig

Anmeld

13. maj 2014

JH12

Jeg havde en MA i januar, fik menstruation 5 uger efter medicinsk abort. Og først der havde jeg "normal" ægløsning ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.