Igangsættelse, hvor lang tid gik der.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2014

Clisolka

lOUISE Kold skriver:

Da jeg er gået en uge over tid, og skal til jordmorderen imorgen for at få en tid til en igangsættelse.

vil jeg høre jer hvor lang tid der gik fra i blev sat igang, til at den bette var ude. .????

Håber han kommer inden , så jeg kan føde normalt som den første. 

Mødte til igangsættelse fredag aften 17.30 - jeg fik taget vandet med det samme da jeg var 3-4 cm åben  Første ve kom ca 30 min efter. Hun er født lørdag morgen 9.19 med et akut kejsersnit, da hun sad fast i mit bækken 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

BigHope13

lOUISE Kold skriver:

Da jeg er gået en uge over tid, og skal til jordmorderen imorgen for at få en tid til en igangsættelse.

vil jeg høre jer hvor lang tid der gik fra i blev sat igang, til at den bette var ude. .????

Jeg blev sat igang 41+3 , da jeg allerede var 1 finger/cm åben samt udslettet livmodershals og meget blød fik jeg taget vandet.
Dette skete kl 08, fik ingen veer så blev tilkoblet vedrop kl 14.30 og 21.17 er han født.

Ønsker dig al mulig held og lykke

Anmeld

13. maj 2014

liten-mamma

lOUISE Kold skriver:

Tirsdag d. 15/01-13 fik jeg en pille omkring kl. 09, fik taget vandet ved 13.30 tiden. 

Veer omkring kl. 17 og fødte kl. 21.58

Anmeld

13. maj 2014

Jibbe

Hej Louise

Ved Toke fik jeg jo vedrop med det samme, og fra første ve til han var ude gik der 4 ½ time. Det går bare stærkere anden gang

Ved Frej gik mit vand jo og pillerne virkede ikke - så der gik der 2½ døgn næsten inden han var ude - vedroppet igen var det der gjorde forskellen. Men da var jeg jo også førstegangsfødende og vejen var ikke banet på forhånd... Så det kan man vist ikke regne med!

Jeg håber snart ham lillebror kommer ud!
Hvis du keder dig, så er jeg klar på frokost

KNus fra Lisbeth

Anmeld

13. maj 2014

Christabelle

(Var førstegangs)
Jeg fik vedrop pga mit vand gik og jeg ingen veer fik.
Vedrop sat i gang kl 9.00 og Mila var ude 12.59. Det gik ret stærkt

Anmeld

13. maj 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Spiste to piller mandag klokken 9, da jeg var 41 + 4. 

2 mere tirsdag morgen, 2 piller mere tirsdag eftermiddag. Tirsdag 41 + 5 fik jeg den første lille ve klokken 17. havde veer hele natten men ikke noget der var unormalt. Ringede til fødegang klokken 8 for at komme til tjek. Jeg var 3 cm åben så kom på fødestue onsdag klokken 10, 41 + 6 og fødte torsdag 3.07 42+0, så det tog ca 4 dage og selve fødslen tog 34 timer. Hun stod forkert i mit bækken, så hun skulle lige skrues ned, men var meget tæt på et kejsersnit, fordi det tog så lang tid.

Jeg var dog ked af ikke at måtte komme i badekar, det måtte  jeg ikke pga igangsættelse. Held og lykke 

Anmeld

13. maj 2014

Anonymo

Jeg blev sat i gang ved én pille 17.30, vandet gik 00.40 og havde født hende ved en dejlig og nem fødsel 10:28 42+0  Hun er min første 

Anmeld

13. maj 2014

Frk. Petersen

lOUISE Kold skriver:

Jeg startede på piller søndag, de tog vandet tirsdag aften, og onsdag kl 10.03 var min prinsesse i armene på mig..

Anmeld

13. maj 2014

FrkRaarup

lOUISE Kold skriver:

Fødte dog før tid. Men blev sat i gang med ve-drop. 2 timer efter var blyp ude

Anmeld

13. maj 2014

lOUISE Kold

Tusind tak for jeres svar alle sammen, dejligt at høre hver jeres historie.

Der er stor forskel på hvor lang tid der kan gå, men han har lige 3 dage at løbe på, til at komme Af sig selv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.