Rastløshed - brug for hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. maj 2014

Savvy

Hej alle i kreative mødre/damer

jeg håber lidt i kan hjælpe mig, jeg går sygemeldt og starter barsel her sidst i maj og jeg har virkelig brug for at have noget at rive i, jeg venter pt. på filtkugler fra England til mine dækkeservietter og ølbrikker, men hvad skal jeg ellers lave... Jeg kan de fleste ting, men hækle og strikke er mine hænder ikk lavet til (ellers har jeg ikke fundet en der er tålmodig nok til at lære en venstrehåndet det) 

men har i ikke en masse ideer til at lave noget kreativt? Jeg er frisk på alt - så bare kom frisk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

Mitlivsommooor

Savvy skriver:

Hej alle i kreative mødre/damer

jeg håber lidt i kan hjælpe mig, jeg går sygemeldt og starter barsel her sidst i maj og jeg har virkelig brug for at have noget at rive i, jeg venter pt. på filtkugler fra England til mine dækkeservietter og ølbrikker, men hvad skal jeg ellers lave... Jeg kan de fleste ting, men hækle og strikke er mine hænder ikk lavet til (ellers har jeg ikke fundet en der er tålmodig nok til at lære en venstrehåndet det) 

men har i ikke en masse ideer til at lave noget kreativt? Jeg er frisk på alt - så bare kom frisk 

Hej

Jeg er selv i samme båd, er også lige blevet sygemeldt inden barsel. Jeg faldt over denne side i går:

http://www.pinterest.com/rudkjaer/hama/

Så tænker at kaste mig ud i et perle-projekt.

Måske det også var noget for dig??

Anmeld

12. maj 2014

Savvy

Det tror jeg måske jeg skulle kigge lidt på

Anmeld

12. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hva med evt at sy et par sæt sengetøj til baby, pachwork tæppe, sutsnore, bukser osv?? Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.