jer der har fået tidlig køns skanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2014

Kay

LinLin skriver:

Adam var i hvert fald en dreng, som de sagde (blev bekræftet til md)

Denne gang har vi fået at vide det er en pige, så det regner vi med er rigtigt (har tænkt mig at spørge om de vil tjekke til md d. 19.!)

skal I afsted? (Eller har I været...)

Har været... og har lavet en tråd om hvordan min ellers altid super gode intuition har slået fejl denne gang for hele min krop siger vi skal havde en dreng... men skanningen sagde pige

(Prøv at læse tråden den forklare det bedre)

Også tænkte jeg at jeg lige ville høre om der var nogle der havde oplevet at det de fik afvide var forkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

LinLin

Kay skriver:

Har været... og har lavet en tråd om hvordan min ellers altid super gode intuition har slået fejl denne gang for hele min krop siger vi skal havde en dreng... men skanningen sagde pige

(Prøv at læse tråden den forklare det bedre)

Også tænkte jeg at jeg lige ville høre om der var nogle der havde oplevet at det de fik afvide var forkert

Ja jeg var lige inde at lure

Hvis de siger pige til Md også - tror du så på det ?

Ellers ville jeg købe en 3d scanning!

Anmeld

11. maj 2014

Kay

LinLin skriver:

Ja jeg var lige inde at lure

Hvis de siger pige til Md også - tror du så på det ?

Ellers ville jeg købe en 3d scanning!

Jeg tror at jeg vil tro på det hvis de siger det... men det må tiden vise... hvis de siger dreng ringer jeg i alt fald til klinikken og siger det, måske med lidt brok i stemmen

Anmeld

11. maj 2014

LinLin

Kay skriver:

Jeg tror at jeg vil tro på det hvis de siger det... men det må tiden vise... hvis de siger dreng ringer jeg i alt fald til klinikken og siger det, måske med lidt brok i stemmen

Jamen hvis de siger det til md, så giver den der scanningsklinik vel en gratis scanning og pengene tilbage hvis det viser sig at være en dreng...? Det fik vi i hvert fald at vide

Anmeld

11. maj 2014

Kay

LinLin skriver:

Jamen hvis de siger det til md, så giver den der scanningsklinik vel en gratis scanning og pengene tilbage hvis det viser sig at være en dreng...? Det fik vi i hvert fald at vide

Ved jeg ik om de gør... den eneste garanti der står på deres hjemmeside er at hvis de ikke er 100% på kønnet får man gratis en ny skanning men han var sikker... 

Anmeld

11. maj 2014

LinLin

Kay skriver:

Ved jeg ik om de gør... den eneste garanti der står på deres hjemmeside er at hvis de ikke er 100% på kønnet får man gratis en ny skanning men han var sikker... 

Ja det fik vi jo også da hun ikke var helt sikker til den første...

Men de burde "give noget" hvis det viser sig at være forkert!

Anmeld

11. maj 2014

Kay

LinLin skriver:

Ja det fik vi jo også da hun ikke var helt sikker til den første...

Men de burde "give noget" hvis det viser sig at være forkert!

Håber da også at de som det mindste giver en ny skanning hvis md ikke siger pige

Anmeld

12. maj 2014

Kay

12. maj 2014

Maja_4000

Vores var forkert, men historien ligger allerede herinde

Anmeld

12. maj 2014

Anonymo

Kay skriver:

Kun hvis i har fået tidlig køns skanning... uge 14, 15, 16 

Passede kønnet med det i fik?

Det er muligt at svare begge dele hvis i har flere børn og har oplevet begge dele

Ja, vi fik afvide det var en pige til en 15+5 scanning, det viste de efterfølgende 8 scanninger også og der kom da også en pige ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.