Kombivogn eller...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. maj 2014

oktober2014

Hej.

Jeg kigger lidt på mærkerne Trille og Basson.. Begge mærker har jo normale og combi vogne.. Det eneste vigtige for mig er de svingbare forhjul, de skal være der :-) 

Jeg kan dog godt lide at der er et langt liggemål som der jo ikke rigtig er i en combi vogn.. Men hvad taler for og mod? 

Hvad har i selv valgt? Og kom gerne med erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

Katia Juul Skovgaard

oktober2014 skriver:

Hej.

Jeg kigger lidt på mærkerne Trille og Basson.. Begge mærker har jo normale og combi vogne.. Det eneste vigtige for mig er de svingbare forhjul, de skal være der :-) 

Jeg kan dog godt lide at der er et langt liggemål som der jo ikke rigtig er i en combi vogn.. Men hvad taler for og mod? 

Hvad har i selv valgt? Og kom gerne med erfaringer

Vi overhørte en samtale mellem et andet par og damen i Babysam. Hun fortalte at børn i Combivogne som regel kun kan ligge der i 7-9 måneder, alt afhængig af længde selvfølgelig

Så kunne vi risikere at skulle købe en ny efter noget tid og det ville der ikke være råd til, så det blev en Emmaljunga med liggemål på 97 cm

Anmeld

13. maj 2014

Janey

Profilbillede for Janey

For os har det været vigtigt med et stort liggemål, så vores datter stadig kan bruge vognen. Hun elsker hendes barnevogn og har lige haft en periode, hvor hun bare ikke ville sove om aftenen. Vi prøvede så at ligge hende i barnevognen om aftenen og nu sover hun næsten med det samme og så flytter vi hende over i hendes seng. Hun er 16 måneder, så vi havde ikke kunnet bruge denne løsning med en kombivogn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.