Arrghh wåt to do??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. marts 2008

Marco2

Sidder her og kan ikke bestemme mig for om jeg skal ta' afsted eller hur. Jeg vil skide gerne se Jer tøzzer og jeres bebser, men orker bare heller ikke hvis Em bliver syg igen.... Og der florerer bare så meget sygdom lige i øjeblikket. Men hun kan jo self få det alle steder.... Åhh wåt to do.... (?) Nå, vil smutte i bad, så kan vi se om det gi'r mig klarsyn.. AG - confusseret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2008

ka li ja

er hun meget modtagelig overfor sygdom nu??
for mit vedkommende , så smitter arthur ikke. så vidt jeg kan se er han ikke syg:D
håber da bet-ski kan klarer det, så du bestemmer dig for at komme. men kan sagtens forstå hvis du vælger at blive hjemme, hvis hun stadig er skidt:D

knuuuuus

Anmeld

27. marts 2008

Astrid P

Jeg håber at I kommer, AG! Jeg kan selvfølgelig sagtens forstå din bekymring mht. sygdom... Men jeg håber I kommer!

KH Astrid

Anmeld

27. marts 2008

Loggidut

ag hvis hun er ok, så kom da afsted....dem med sygdom bliver jo sikkert hjemme....jeg syntes du skal smutte ud og møde den virkelige verden...den er smuk du!
så lad alle vi andre hoveder blive hjemme med vores syge unger!!!

Anmeld

27. marts 2008

ivfmarie

koooom!
Det Malte fejler er oveni hovedet - og smitter ikke... der er direkte nedarveligt 8D

Marie gak gak

Anmeld

27. marts 2008

Marco2

Badet gav mig klarsyn!! 8D Har pakket barnevognen, vasket Em og mig selv. Skal lige ha' lavet lidt grød und so og så er jeg den der er fløjet. Seees gørlzzz (H)

Anmeld

27. marts 2008

Marco2

Og p.s. så skal jeg lige ha' fundet min datter... hun ligger vel inde under et eller andet møbel et eller andet sted.... men kan vel gå efter lyden når hun frembringer frydefulde skrig når hun har fået fat i et eller andet hun bestemt ikke skal ha fat i.... hmmmmm Ses.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.