Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu kan man virkelig se der sker noget med den lille, det kan nærmest ses og mærkes hver dag ;D ! Det er helt fantastisk !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fin lille bule :-) Vildt at du er så langt henne :-)
HOld da op hvor er du fin, men hvor er den dog lille - Jeg var en hval uden lige i den uge, men jeg er selvfølgelig også andengangs gravid, og jeg kan ikke huske hvordan det var første gang Men hvor er den fin!
Flot mave!
Jeg lignede en hval da jeg var så langt
Hehe, tak piger
Jeg er også en høj pige - 1,80, så har måske lidt med det at gøre
CsAndersen skriver: Hehe, tak piger Jeg er også en høj pige - 1,80, så har måske lidt med det at gøre
Det siger man i hvertfald, her er min dunk - den ser ikke ud af meget men skulle have hjælp med skoene Jeg er 178, men er lidt bredere end du kan jeg se
Marts2014 skriver: Det siger man i hvertfald, her er min dunk - den ser ikke ud af meget men skulle have hjælp med skoene Jeg er 178, men er lidt bredere end du kan jeg se
Det er da ikke meget mere den strutter end min, hehe - jeg syntes den er super flot også
CsAndersen skriver: Det er da ikke meget mere den strutter end min, hehe - jeg syntes den er super flot også
Nå, hehe så ved jeg ikke om det er billederne der snyder, syntes bare den ser større ud - gudskelov så var jeg da ikke helt hvalagtig
Tak - jeg savner den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128