Underlig opdagelse! Hjælp mig lige.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
3 svar
3 synes godt om
11. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ligger lige i min seng og trykker lidt på maven for at se om livmoderen mon allerede er mærkbar over skambenet. (Er kun 9+6, men det er jo anden gang, så det kunne jo være)  

Nå. Jeg har så ikke fundet den der kant nede ved skambenet som jeg husker fra første gang, til gengæld har jeg fundet noget temmelig hårdt midt i mellem navle og skamben, det stopper ca 2 cm over mit ks ar som sidder lige en halv cm over trussekanten. Det er ca 10-12 cm (rettelse: nok mere 7cm ved nærmere inspicering) fra den ene til den anden side og føles som en halvcirkel. Er det seriøst livmoderen jeg kan mærke så højt oppe eller er det helt tosset???   Det giver jo ingen mening. Men hvad er det mon så?? 

Nogen der har prøvet det samme? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

Jupiter

Kan det ikke være arvæv fra ks?

Anmeld

11. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Jupiter skriver:

Kan det ikke være arvæv fra ks?

Uh, det kan sgu da egentlig godt være  Har dog ikke lagt mærke til det før, men har selfølgelig heller ikke mærket efter det før. 

Anmeld

11. maj 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Arvæv føles hårdt Jeg har selv haft det efter en operation sidste år og fik afvide jeg skulle massere det hver dag så det blev blødere og ikke var hårdt mere, Så det kan vel nemt være arvæv du kan mærke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.