hejsa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2009

SaNiNa

vanessa skriver:

jaaa det går stærk...hun kan hellere ikke ligge i liften mere....lidt øv...
Men så sover hun i sin seng ..allerede...
Med min søn kunne han ligge i liften i 3 mdr...så det fortæller bare lidt om hvor stor hun er....men dejlig...tøs

hold da het op vi bruger stadig liften om natten og vi kan slet ikke undvære den, da Nicklas slet ikke kan lide at ligger i sin seng... den er lidt for stor endnu.

Syntes liften er guld være hvis vi skal nogle stedder hvor han skal sove enden vi er hjemme igen så vi ikke skal side med han... den kommer vi helt sikkert osse til at savne når han ikke kan være i den mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

vanessa

jaa det er vildt..da hun brugte den ..så en dag lå hun om morgen hel nede får enden af liften...med benene ud over....så det holder slet ikke.
Hun er meget livlig pige
Kigger allerede rundt og kigger helt vild på alle tingne på legetæppe...
Kan også holde sit hovede lidt ...
Hun sover om dagen i små bider...men om natten sover hun heldivis.
Tror det hele kommer til at gå stærk med hende...

For sådanne var det ik med min søn....han spiste og sov i flere timer
indtil han var 3 mdr.
Hvad med din....hvordan er han...

Anmeld

13. august 2009

SaNiNa

vanessa skriver:

jaa det er vildt..da hun brugte den ..så en dag lå hun om morgen hel nede får enden af liften...med benene ud over....så det holder slet ikke.
Hun er meget livlig pige
Kigger allerede rundt og kigger helt vild på alle tingne på legetæppe...
Kan også holde sit hovede lidt ...
Hun sover om dagen i små bider...men om natten sover hun heldivis.
Tror det hele kommer til at gå stærk med hende...

For sådanne var det ik med min søn....han spiste og sov i flere timer
indtil han var 3 mdr.
Hvad med din....hvordan er han...

Det går alt for stærkt med dem.

jamen Nicklas kan komme om på maven fra ryggen selv nu, og han er begynd at syntes mere om sit aktivitets tæppe i sær spejlet. og så elsker han kaj og andre cd´en. (sp siger osse han er langt fremme i sin udvikling 2-3 måneder foran på utrolig mange punkter)

han sover rigtig godt om natten han sover fra 19.30-21 tiden til kl 22-23.30 og så ammer jeg og så sover han til kl 5-6 stykker  hvis han ikke lige vågner kl 3 (ikke særlig tit i perioder) og der ammer jeg og så sover han til 8-9 tiden. og så er han vågen i max 1½ time om dagen. lægger han gerne efter 1 time ellers bliver han så overtræt og så er han umulig at trøste.

de fleste dag sover han i sin lift men nu her hvor han fald i søvn mens vi bøvsede så sover han på sofaen ved siden af mig og nogle dag er det bare putte dag hvor han er ved mig hele tiden og der dur far bare slet ikke (det er nogle rigtig hårde dag for mig)

Ja det går jo som sagt super let her hjemme hos os, vi har rigtig meget overskud til at komme ud og shoppe og besøge ven/inder og familie eller bare gå en lille tur...

Det eneste som ikke er helt godt endnu er at jeg ikke kan acceptere fødsels forløbet og at det endte i aks, plus jeg er begynd at bløde igen efter det var hold op.
Men Nicklas er super nem og en rigtig mor dreng, hvade aldrig forstillet mig at man kunne elsker en person så meget.

Anmeld

13. august 2009

vanessa

Det da dejligt at han er nem for jer....
Izabella kan godt være lidt hisig..men det går hurtig over...

Det med fødselsen kan jeg godt forstå....det var også det jeg frygte at skulle have kejsersnit....men fik det ikk..

Jeg tænker meget over min fødsel..stadigvæk for den var barsk for mig p.g.a jeg ikke kunne være i nogle behagelig stilling, samt smerterne var så ekstreme volsomme..tror lidt det var pga hun var så stor i maven?
Også nu kæmper jeg få at få min mave normal igen, få den ser ud som om jeg er 10 uger henne...er bare så træt af den mave.
Var jo også kæmpe stor på maven i graviditeten...så det tager nok tid.
Jeg har haft mens...i et mdr nu ..det er holdt op nu ...så det dejligt.

Anmeld

13. august 2009

mor_sabina

Lervig skriver:

Adam er 3 måneder i dag, han vejer 6,8 og er 63 cm lang Han er blevet vaccineret i dag, så det har været en ret hård aften. Han skreg to timer ud i et men så ville han spise og så faldt han heldigvis i søvn. Håber det holder resten af natten Han sover fra kl ni til 7-8. Hvad med jeres?

Wauw hvordan gør du? Phillip er slet ikke til at mætte mere så tror altså vi tyvstarter på det mad så hele familien kan få sovet igen Han var ellers lige blevet så god til at tage nogle gode stræk men nu sover han 5 timer og det på fuld amning og en flaske oveni hatten!?

Anmeld

13. august 2009

mor_sabina

Jeg har Phillip Emil på 3 måneder. Han er 8,5 kg nu og ca. 70 lang STORE dreng. Man kan se 4 tænder der er på vej men mon ikke lige de venter lidt med at bryde helt igennem det håber jeg
Han bliver lagt ved 8 tiden om aftenen og så sover han til kl 1 ca og så er der ellers et hyr resten af natten med at få ham til at sove ordentligt igen. Vi står op kl 7.30 det er næsten fast og så sover han rigtig godt i løber af dagen. Er ikke vågen mere en 1,5 time ad gangen. Så ingen problemer om dagen og alt i alt en rigtg glad dreng.

Anmeld

13. august 2009

Mca<3

Alexander er nu 4 mdr og 8 dage ..

Han er nu rundet 9 kg og er 74 cm lang ...
Vi er nu sprunget til st 74 i tøj vildt ..

Han er begyndt på fast føde 1 gang om dagen . Grød er han glad for men ikke kartoffelmos  Ellers så ammes han ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.