vanessa skriver:
jaa det er vildt..da hun brugte den ..så en dag lå hun om morgen hel nede får enden af liften...med benene ud over....så det holder slet ikke.
Hun er meget livlig pige
Kigger allerede rundt og kigger helt vild på alle tingne på legetæppe...
Kan også holde sit hovede lidt ...
Hun sover om dagen i små bider...men om natten sover hun heldivis.
Tror det hele kommer til at gå stærk med hende...
For sådanne var det ik med min søn....han spiste og sov i flere timer
indtil han var 3 mdr.
Hvad med din....hvordan er han...
Det går alt for stærkt med dem.
jamen Nicklas kan komme om på maven fra ryggen selv nu, og han er begynd at syntes mere om sit aktivitets tæppe i sær spejlet. og så elsker han kaj og andre cd´en. (sp siger osse han er langt fremme i sin udvikling 2-3 måneder foran på utrolig mange punkter)
han sover rigtig godt om natten han sover fra 19.30-21 tiden til kl 22-23.30 og så ammer jeg og så sover han til kl 5-6 stykker hvis han ikke lige vågner kl 3 (ikke særlig tit i perioder) og der ammer jeg og så sover han til 8-9 tiden. og så er han vågen i max 1½ time om dagen. lægger han gerne efter 1 time ellers bliver han så overtræt og så er han umulig at trøste.
de fleste dag sover han i sin lift men nu her hvor han fald i søvn mens vi bøvsede så sover han på sofaen ved siden af mig og nogle dag er det bare putte dag hvor han er ved mig hele tiden og der dur far bare slet ikke (det er nogle rigtig hårde dag for mig)
Ja det går jo som sagt super let her hjemme hos os, vi har rigtig meget overskud til at komme ud og shoppe og besøge ven/inder og familie eller bare gå en lille tur...
Det eneste som ikke er helt godt endnu er at jeg ikke kan acceptere fødsels forløbet og at det endte i aks, plus jeg er begynd at bløde igen efter det var hold op

.
Men Nicklas er super nem og en rigtig mor dreng, hvade aldrig forstillet mig at man kunne elsker en person så meget.
Anmeld