Hvorfor gør det så ondt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. maj 2014

Nadia1991

Er i uge 26 med andet barn idag, lider af bækkenløsning. Mine hofter gør så voldsomt ondt, men tør ikke tage noget smertestillende.
Min mave er sunket en smugle og har flere gange om dagen plukveer der niver og til tider gør ondt. Hvad kan det Være har hørt plukveer ikke må gøre ondt.

Undskyld koppen på billedet hihi
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

Emisoph

Er du blevet tjekket for blærebetændelse for nylig? Mine plukveer begyndte at føles som menstruationssmerter og det var pga blærebetændelsen

Anmeld

11. maj 2014

Nadia1991

Emisoph skriver:

Er du blevet tjekket for blærebetændelse for nylig? Mine plukveer begyndte at føles som menstruationssmerter og det var pga blærebetændelsen

Ja jeg var til 2 lægeundersøgelse i fredags og der var ingenting i min urin.
Men glemte selvfølgelig at nævne dét deroppe

Anmeld

11. maj 2014

ønskebørn74

Nadia1991 skriver:

Er i uge 26 med andet barn idag, lider af bækkenløsning. Mine hofter gør så voldsomt ondt, men tør ikke tage noget smertestillende.
Min mave er sunket en smugle og har flere gange om dagen plukveer der niver og til tider gør ondt. Hvad kan det Være har hørt plukveer ikke må gøre ondt.

Undskyld koppen på billedet hihi

Ring til din jordemoder og bed om at få tjekket din livmoderhals.. Ved mig forkortede den sig pludselig ved plukveer og få dage efter fødte jeg alt for tidligt.. Var kun 30+ henne.. 

Anmeld

11. maj 2014

Nadia1991

ønskebørn74 skriver:

Ring til din jordemoder og bed om at få tjekket din livmoderhals.. Ved mig forkortede den sig pludselig ved plukveer og få dage efter fødte jeg alt for tidligt.. Var kun 30+ henne.. 

Det vil jeg helt sikkert gøre som det første imorgen tidlig.
Har indtil videre haft en del plukveer som har nevet lidt, ikke noget jeg ikke kunne holde ud men de kunne ihvertfald godt mærkes.

Anmeld

11. maj 2014

Nadia1991

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.