Er jeg ved at føde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
7 svar
3 synes godt om
11. maj 2014

Anonym trådstarter

Mine sammentrækninger var i 1 til 1,5 minut og kommer med 6-10 minutters interval. Jeg er 36+0

Vågnede ved smerter op under mine ribben - nu er det bare som om at det har flyttet sig til lænden og de her voldsomme sammentrækninger

Ville I ringe eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Mine sammentrækninger var i 1 til 1,5 minut og kommer med 6-10 minutters interval. Jeg er 36+0

Vågnede ved smerter op under mine ribben - nu er det bare som om at det har flyttet sig til lænden og de her voldsomme sammentrækninger

Ville I ringe eller?

jeg ville ringe ja.

Anmeld

11. maj 2014

mille25

Anonym skriver:

Ville I ringe eller?

Ring med det samme.

Anmeld

11. maj 2014

miss freja

Noget nyt? 

Anmeld

11. maj 2014

dola

Anonym skriver:

Ville I ringe eller?

Jeg ville også ringe... ;-)

Anmeld

11. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg tog et bad, var ret sikker på at der var gang i noget! Så gik det hele i stå.
Tak for jeres svar

Anmeld

11. maj 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg tog et bad, var ret sikker på at der var gang i noget! Så gik det hele i stå.
Tak for jeres svar

Men skal der ikke kun være 5 min mellem veerne i ca 1 time? Det er hvad min jordemoder har fortalt mig

Anmeld

11. maj 2014

VIPpigen

Sandratoft skriver:

Men skal der ikke kun være 5 min mellem veerne i ca 1 time? Det er hvad min jordemoder har fortalt mig

Den "regel" er ikke gældende når det er før tid...

Når det er før 37+ skal man ringe ved enten slemme plukveer, eller hvis der kommer rytme på dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.