Bekymret, håber alt er ok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
8 svar
6 synes godt om
10. maj 2014

Sunsmile

Jeg er 9+2, jeg var indlagt igår og blev behandlet mod hyperemesis.Jeg har taget en postafen igår aftes da der kom lidt opkast og en postafen før aftensmad idag, fordi jeg fik mega kvalme. Jeg har ellers haft det ok kun været træt og tung i kroppen efter behandlingen. Her til aften har jeg så haft brunt udflåd, og lidt snurren i underlivet helt nederst. Ringede til jordemodeeafd i sygehuset og hun berogligede mig med aat hvis jeg ikke havde ondt og der ikke kom frisk blod skulle alt være ok og at det var normalt alt bløde lidt i starten.

Problemet er, jeg har mistet før omkring det her tidspunkt og at jeg har taget de postafen uden at snakke med lægen. Kan de måske fremprovokere en abort efter hyperemesis behandlingen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2014

et-ønske

Vil ikke gå uden et er sikker på at alt er ok

Anmeld

10. maj 2014

Sunsmile

et-ønske skriver:

Vil ikke gå uden et er sikker på at alt er ok

Tak du er sød, håber jeg også. Det er så irriterende at jeg bliver så let bekymret, men er sku nok bare ret følsom på det her område.

Anmeld

11. maj 2014

NasimG

Postafen frembringer ikke abort. Jeg fik det af lægen og det var derfor jeg anbefalede dig det. Jeg tog minimum 4 postafen om dagen de første 4 måneder af graviditeten og det sket intet hverken med mig eller fosteret. Jeg har læste rigtig meget om det på nettet og der er altså ikke registreret noget alovlig bivirkninger hos mor eller fosteret i forbindelse med indtagelse af postafen. Jeg håber det beroliger dig lidt, ellers må du ringe og høre lægen om det, hvis det er det du har brug for. Kram 

Anmeld

11. maj 2014

NasimG

En anden god ting jeg har hørte om alt for meget kvalme er, at din krop gør alt for at beholde barnet. Håber det bedste for dig

Anmeld

11. maj 2014

et-ønske

Sunsmile skriver:

Tak du er sød, håber jeg også. Det er så irriterende at jeg bliver så let bekymret, men er sku nok bare ret følsom på det her område.

Det hører desværre med til at være gravid at være bekymret - men der kommer noget fantastisk ud af det i sidste ende

Anmeld

11. maj 2014

Christine

NasimG skriver:

En anden god ting jeg har hørte om alt for meget kvalme er, at din krop gør alt for at beholde barnet. Håber det bedste for dig

Det har jeg også hørt, at kvalme = sund og stærk graviditet. Håber du kan holde ud til nf scanning og der blive beroliget, men hvis du bliver ved med at være bekymret, så håber jeg du kan få en scanning tidligere. Pøj pøj

Anmeld

11. maj 2014

Sunsmile

Der kom ikke mere brunt udflåd og jeg er mere frisk idag. Så jeg tror jeg klare mog fint til nf scanning om ca 3 uger :-)
Idag har jeg bare lyst til at spise hele tiden :-)

Anmeld

11. maj 2014

Sunsmile

NasimG skriver:

Jeg har næsten ingen kvalme tilbage efter behandlingen i fredags, så nu får jeg spist en del igen. Skønt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.