Ondt under brystet :/ hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
6 svar
3 synes godt om
10. maj 2014

Savvy

Jeg har så ondt under brystet hvor livmoderen starter - er 31+2 i dag og jeg kan næsten ikk bevæge min overtroisk eller trække vejret /: bør jeg egentlig være urolig, andre der har prøvet sådan en slags krampe før? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2014

ano14316

Savvy skriver:

Jeg har så ondt under brystet hvor livmoderen starter - er 31+2 i dag og jeg kan næsten ikk bevæge min overtroisk eller trække vejret /: bør jeg egentlig være urolig, andre der har prøvet sådan en slags krampe før? 

Måske baby der sparker i dine ribben.. Det gør ihvertfald rigtig ondt...

Og så må man jo hellere lige skrive at hvis du har ondt i brystet og vejrtræknings besvær så skal du helt sikkert søge læge, er det rigtig slemt så 112 - tror bestemt ikke det er det der tale om men bare for en god ordens skyld..

Anmeld

10. maj 2014

elskeratværemor

Savvy skriver:

Jeg hsr haft det og har det stadigvæk... først i midten, hvor de sagde at det kunne være syre pga presset, nu 3 dage i den ene side og 4 dage i den anden side, det føltes som mavemusklerne men er os selv i tvivl om det...men det startede da jeg var i uge 32 er nu uge 34...men min læge sagde det var helt normalt pga den voksende livmoder samt barnets størrelse��

Anmeld

10. maj 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Har du andre gener?

Vand i kroppen? Hovedpine? Synsforstyrrelser?

Den trykken i toppen af maven KAN være symptom på svangerskabsforgiftning, men jeg mener at man så også normalt har andre gener samtidig.

Håber du får det bedre snart og jeg skriver ikke dette for at skræmme dig, men så man kan være OBS

Anmeld

10. maj 2014

Savvy

ano14316 skriver:

Måske baby der sparker i dine ribben.. Det gør ihvertfald rigtig ondt...

Og så må man jo hellere lige skrive at hvis du har ondt i brystet og vejrtræknings besvær så skal du helt sikkert søge læge, er det rigtig slemt så 112 - tror bestemt ikke det er det der tale om men bare for en god ordens skyld..

Har søgt læge og han mente ikk det var baby, den var gal med, men at jeg kunne have problemer med syren i maven 

Anmeld

10. maj 2014

Savvy

sus1987 skriver:

Jeg hsr haft det og har det stadigvæk... først i midten, hvor de sagde at det kunne være syre pga presset, nu 3 dage i den ene side og 4 dage i den anden side, det føltes som mavemusklerne men er os selv i tvivl om det...men det startede da jeg var i uge 32 er nu uge 34...men min læge sagde det var helt normalt pga den voksende livmoder samt barnets størrelse��

Det sagde lægen var mit problem og at jeg skulle tage et par tabletter mod det, men fik du også dit fra det ene minut til det andet, mit dukkede nemlig op her til aften 

Anmeld

10. maj 2014

Savvy

AnjaM skriver:

Har du andre gener?

Vand i kroppen? Hovedpine? Synsforstyrrelser?

Den trykken i toppen af maven KAN være symptom på svangerskabsforgiftning, men jeg mener at man så også normalt har andre gener samtidig.

Håber du får det bedre snart og jeg skriver ikke dette for at skræmme dig, men så man kan være OBS

Havde faktisk hovedpine og har vand i kroppen - så jeg håber bestemt ikk jeg psyker mig op på evt. Svangersskabsforgiftning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.