Damn det er så fedt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
4 svar
12 synes godt om
10. maj 2014

Sunsmile

Så er jeg snart ovenpå igen.
Jeg har haft max kvalme og opkast siden mandag morgen, var hos lægen onsdag som sendte mig til 'akupunktur' på Roskilde sygehus om fredagen, jeg tænkte fuck der er lang tid til fredag, da alt jeg spiste og drak kom op. Jeg ringede igen fredag morgen og sagde til min læge at jeg havde det så mega skidt at jeg simpelthen ikke kunne tillade mig selv at ha det så dårligt, kan jeg nogle piller som virker nu. Men han ville ha at jeg tog til 'akupunktur' på Roskilde sygehus først.

2, 5 timer senere kørte kærestes søde lillebror mig så til Roskilde og de var så søde jeg fik en seng med det samme, måtte dog vente lidt, men så kom denne søde jordemoder og fortalte mig at jeg sku alt mulig andet end akupunktur Jeg lå der i 4 timer, i den tid blev der taget prøver og jeg fik 1, 5 l drop og b-vitamin og akupunktur til sidst. Satme iorden, nu har jeg ingen kvalme og har sovet godt i nat har fået spist og drukket. Skal til akupunktur igen på mandag, fantastisk

Jeg er bare så positivt overrasket over at alt dette skete, når jeg bare sku ha akupunktur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Sunsmile skriver:

Så er jeg snart ovenpå igen.
Jeg har haft max kvalme og opkast siden mandag morgen, var hos lægen onsdag som sendte mig til 'akupunktur' på Roskilde sygehus om fredagen, jeg tænkte fuck der er lang tid til fredag, da alt jeg spiste og drak kom op. Jeg ringede igen fredag morgen og sagde til min læge at jeg havde det så mega skidt at jeg simpelthen ikke kunne tillade mig selv at ha det så dårligt, kan jeg nogle piller som virker nu. Men han ville ha at jeg tog til 'akupunktur' på Roskilde sygehus først.

2, 5 timer senere kørte kærestes søde lillebror mig så til Roskilde og de var så søde jeg fik en seng med det samme, måtte dog vente lidt, men så kom denne søde jordemoder og fortalte mig at jeg sku alt mulig andet end akupunktur Jeg lå der i 4 timer, i den tid blev der taget prøver og jeg fik 1, 5 l drop og b-vitamin og akupunktur til sidst. Satme iorden, nu har jeg ingen kvalme og har sovet godt i nat har fået spist og drukket. Skal til akupunktur igen på mandag, fantastisk

Jeg er bare så positivt overrasket over at alt dette skete, når jeg bare sku ha akupunktur

Hvor er det bare dejligt at høre!! for at du er færdig med kvalmen og nu bare kan nyde det

/ Taco78 

Anmeld

11. maj 2014

Mor til F

Håber akupunktur virker lige så godt på mig.  Skal ringe og bestille tid mandag og håber jeg kan få en tid hurtigt.  Det er også på Roskilde Sygehus

Anmeld

11. maj 2014

Sunsmile

BabyFreia skriver:

Håber akupunktur virker lige så godt på mig.  Skal ringe og bestille tid mandag og håber jeg kan få en tid hurtigt.  Det er også på Roskilde Sygehus

For mig tror jeg nu ikke det var akupunkturen idet, det var en mini akupunktur med kun 4 nåle der gjorde den store forskel, men det var nok prikken over i'et. Jeg ska ha rigtig akupunktur imorgen hos en der hedder Birthe, fik at vide at hun var rigtig dygtig. Men de havde vidst 2-3 der var rigtig gode iflg jordemoderen. for at du kan få en tid i løbet af ugen.

Anmeld

11. maj 2014

-Sigrid-

Fedt!
Det er også min erfaring at når man tager derinde fordi man har det virkelig dårligt så gør de også noget for en 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.