En klapvogn der ikke fylder meget klappet sammen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
11 svar
2 synes godt om
10. maj 2014

Jupiter

Kom med jeres anbefalinger 

Jeg har følgende ønsker (og man kan jo blive nødt til at gå på kompromis, hvis ikke alle kan opfyldes ):

- Vendbart styr

- Svingbare forhjul

- Ryglæn der kan lægges helt ned, så barnet kan sove lur

Vi har en peugeot 206 +, så der er ikke meget plads at gøre godt med. Men vi vil jo samtidig gerne have en god klapvogn som vi kan bruge længe og til lidt af hvert 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
Jupiter skriver:

Jeg har følgende ønsker (og man kan jo blive nødt til at gå på kompromis, hvis ikke alle kan opfyldes ):

- Vendbart styr

- Svingbare forhjul

Vi har en peugeot 206 +, så der er ikke meget plads at gøre godt med. Men vi vil jo samtidig gerne have en god klapvogn som vi kan bruge længe og til lidt af hvert 

Ønsker mig en City Elite  Den er lææækker !! 

//Mette

Anmeld

10. maj 2014

modesty

- Vendbart styr

- Svingbare forhjul

Jeg tror ikke at du får alle de tre ønsker opfyldt i en klapvogn der også skal være lille. 

Vi har været glade for Mountain Buggy Swift - en lille, fiks by-klapvogn som kan komme ind hvor som helst og som min søn på 97 centimeter stadig kan være i.

Der er ikke vendbart styr, og liggeposition kan ikke være 100% vandret (det kan City Elite heller ikke), men næsten. Min søn kan f.eks godt vende sig om og sove på maven hvis han har lyst.

Kender også mange der er glade for Bugaboo Buffalo (hvor sædet kan vendes), men den er større, så ved ikke om der er plads i jeres bil.

Personligt synes jeg at Mountain Buggy er væsentligt lækrere kram end Baby Jogger (som City Elite er), men det er nok en smagssag. 

http://mountainbuggy.com/us/Products/buggies/swift#.U247A61_t2Y

Anmeld

10. maj 2014

Bell'star

Jupiter skriver:

- Vendbart styr

- Svingbare forhjul

Vi har en babyjogger City elite, og jeg ELSKER den! Den er simpelthen en genial opfindelse i mit hoved.

Den kan lægges helt ned, har svingbar forhjul og fylder bare ingenting når den klappes sammen (og modellerne mindre, mini og mini GT fylder endnu mindre) og så kan Den klappes sammen med én hånd, genialt med bebse på armen!

Anmeld

10. maj 2014

Mortil223

Jupiter skriver:

- Vendbart styr

- Svingbare forhjul

• City elite helt klart  Det eneste du ikke får med den er svingbart styr 

Anmeld

10. maj 2014

Jupiter

Tak for jeres forslag.

Jeg glemte vist at forklare grunden til at vi egentlig skal skifte til en ny 

Den vi har er problematisk, fordi ryglænet ligger for meget ned når den er rejst helt op.

Det kan jeg se at fx city elite også gør.

Hun læner sig simpelthen frem for bedre at kunne se.

Anmeld

10. maj 2014

Kay

Jupiter skriver:

- Vendbart styr

- Svingbare forhjul

babyjogger city elite... 

fylder ik meget og klappes sammen i et snup tag... 

men har ikke vendbar styr... resten opfylder den  

Anmeld

10. maj 2014

Mortil223

Tak for jeres forslag.

Jeg glemte vist at forklare grunden til at vi egentlig skal skifte til en ny 

Den vi har er problematisk, fordi ryglænet ligger for meget ned når den er rejst helt op.

Det kan jeg se at fx city elite også gør.

Hun læner sig simpelthen frem for bedre at kunne se.

Du kan jo i indstille den helt som du gerne vil  vi har gt mini og den er lidt mindre, så der er problemet der ikke

Anmeld

10. maj 2014

Jupiter

Mortil223 skriver:

Du kan jo i indstille den helt som du gerne vil  vi har gt mini og den er lidt mindre, så der er problemet der ikke

Jeg synes bare når jeg ser på billederne at ryglænet stadig er lænet lidt tilbage når den er helt rejst? 

Anmeld

10. maj 2014

Mortil223

Jupiter skriver:

Jeg synes bare når jeg ser på billederne at ryglænet stadig er lænet lidt tilbage når den er helt rejst? 

Den er helt lodret vores gt mini er ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.