Overbevist om graviditet med det samme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
7 svar
3 synes godt om
10. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej med jer

Jeg ville høre, om der er nogen af jer, som har oplevet følelsen af at være gravid i det sekund befrugtningen skete? Og at det så viste sig at være rigtigt?

Jeg har haft det sådan lige siden et samleje jeg havde omkring min ægløsning. Der var ikke rigtig noget der havde fremprovokeret følelsen den dag, den kom bare. En uges tid efter samleje havde jeg pletblødning, hvilket jeg heller ikke har oplevet før. En uges tid før menstruation begyndte jeg at få ømme bryster, skærpet lugtesans og nivende fornemmelser i venstre side af underlivet. Jeg har en kobberspiral og min menstruation har altid opført sig på samme måde hver gang, med samme styrke, varighed og smerter, men min cyklus ligger mellem 30 og 34 dage og kan derfor ikke helt regne med ankomst. Min menstruation har dog været helt mærkelig denne her gang. Den kom på 32. dagen, men har kun varet 4 dage, hvor den normalt varer 7-8 dage og normalt har jeg også smerter, hvilket jeg slet ikke har haft denne her gang. Desuden plejer jeg også at bløde mere voldsomt end jeg har gjort denne gang. Jeg har taget to tests med en uges mellemrum, men begge er negative. Jeg er bare stadig ikke rigtig overbevist, især fordi vi I min familie normalt tester positiv meget sent.
Den der mentale følelse af at der er noget i gære hænger stadig ved Men jeg har aldrig været gravid før og kender derfor intet til følelsen, og er også uendeligt bange for at min krop bare spiller mig et ordentligt puds fordi jeg er ENORMT skruk i øjeblikket. Kender I det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2014

modesty

Anonym skriver:

Hej med jer

Jeg ville høre, om der er nogen af jer, som har oplevet følelsen af at være gravid i det sekund befrugtningen skete? Og at det så viste sig at være rigtigt?

Jeg har haft det sådan lige siden et samleje jeg havde omkring min ægløsning. Der var ikke rigtig noget der havde fremprovokeret følelsen den dag, den kom bare. En uges tid efter samleje havde jeg pletblødning, hvilket jeg heller ikke har oplevet før. En uges tid før menstruation begyndte jeg at få ømme bryster, skærpet lugtesans og nivende fornemmelser i venstre side af underlivet. Jeg har en kobberspiral og min menstruation har altid opført sig på samme måde hver gang, med samme styrke, varighed og smerter, men min cyklus ligger mellem 30 og 34 dage og kan derfor ikke helt regne med ankomst. Min menstruation har dog været helt mærkelig denne her gang. Den kom på 32. dagen, men har kun varet 4 dage, hvor den normalt varer 7-8 dage og normalt har jeg også smerter, hvilket jeg slet ikke har haft denne her gang. Desuden plejer jeg også at bløde mere voldsomt end jeg har gjort denne gang. Jeg har taget to tests med en uges mellemrum, men begge er negative. Jeg er bare stadig ikke rigtig overbevist, især fordi vi I min familie normalt tester positiv meget sent.
Den der mentale følelse af at der er noget i gære hænger stadig ved Men jeg har aldrig været gravid før og kender derfor intet til følelsen, og er også uendeligt bange for at min krop bare spiller mig et ordentligt puds fordi jeg er ENORMT skruk i øjeblikket. Kender I det?

Jeg tror at din krop spiller dig et puds fordi du er enormt skruk.

Anmeld

10. maj 2014

Mor til F

Jeg kender det godt Jeg vidste hvornår kæresten og jeg var sammen ( 2 dage før æl ) og kunne mærke æl 2 dage efter,  på min fødselsdag  Var ikke et sekund i tvivl. 

Kæresten sagde 10 dage efter min æl, at han var sikker på, at jeg var gravid.  Testede dog negativ (3+3). Men 1 uge efter var testen bragende positiv efter 30 sek! Var egentlig ikke i tvivl om, at jeg var gravid,  men hellere teste - midt på eftermiddagen. 

Og ganske rigtigt,  min termin passer med, at jeg havde æl på min fødselsdag 

Så får på en måde, min kommende datter,  som en ekstra fødselsdagsgave. 

Anmeld

10. maj 2014

LJMNA

Jeg viste det med vores mellemste, jeg var slet ikk i tvivl og ganske rigtigt 3+3 testede jeg positiv

Anmeld

10. maj 2014

Albertsen92

Ja vidste det lige da vi var færdige med at sexe, turde ikke sige noget til kæresten i frygt for at han synes jeg var skør men han sagde det 5 minutter efter, at han var sikker på, jeg blev gravid.
Og ganske rigtigt, stod med positiv test 3+3, og har nu en datter på 6 mdr

Anmeld

11. maj 2014

M (:

Hej med jer

Ja, den fornemmelse har jeg oplevet og ja, jeg var gravid. (: 

Anmeld

11. maj 2014

Mortil223

Jeg vidste det med det samme her 2 gang, gik bare og ventede på jeg Kunne teste positiv  

Anmeld

12. maj 2014

Mama2012

Haha!!! Kender det rigtig godt - men kun anden gang. Første gang havde jeg ingen anelse om, at jeg var gravid og opdagede det først ret sent.

Denne gang var jeg slet ikke i tvivl og sagde det også til min mand med det samme - testede positiv på, hvad ved nf viste sig at være, 3+3 

Det kan dog også være kroppen, der spiller et pus, det oplevede jeg mange gange første gang vi prøvede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.