Ikke igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
12 svar
3 synes godt om
10. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg er gravid og lige gået ind i uge 7 i dag, sådan ca.

Siden jeg gik ind i uge 6 har jeg døjet meget med kvalme tidligt om morgenen, så jeg ikke har kunne falde i søvn igen.

Men i dag er der INTET, ikke bare det mindste og nu frygter jeg at graviditeten er gået i stå. 

Jeg så hjerteblink i onsdags 

Nogen der har prøvet noget lignende og alligevel fået en sund og rask baby ud af det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2014

B&J

nu har jeg kun været gravid engang, men under hele graviditeten kunne jeg slet ikke mærke jeg var gravid hvis min mens ikke var blevet væk og maven ikke voksede ja så ville jeg ikke havde troede på det for havde ingen tegn overhovede

Anmeld

10. maj 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nu har jeg kun været gravid engang, men under hele graviditeten kunne jeg slet ikke mærke jeg var gravid hvis min mens ikke var blevet væk og maven ikke voksede ja så ville jeg ikke havde troede på det for havde ingen tegn overhovede

Sådan havde jeg det i mine mine tidligere graviditeter som desværre endte i SA. 

Anmeld

10. maj 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Siden jeg gik ind i uge 6 har jeg døjet meget med kvalme tidligt om morgenen, så jeg ikke har kunne falde i søvn igen.

Men i dag er der INTET, ikke bare det mindste og nu frygter jeg at graviditeten er gået i stå. 

Nogen der har prøvet noget lignende og alligevel fået en sund og rask baby ud af det ? 

Slet ingen der har haft symptomer, som pludselig forsvandt der vil dele sine erfaringer ? 

Anmeld

10. maj 2014

FruK

Ja!!! En hel weekend kunne jeg pludselig ikke mærke noget overhovedet. Ingen kvalme, ingenting. Og det havde jeg ellers haft rigeligt af. Jeg ringede til lægen mandag morgen og sagde, at jeg var sikker på, at jeg var ved at abortere igen.

Det var jeg altså ikke. Der kom den skønneste tøs ud af det. Og jeg fik i øvrigt også kvalme osv igen efter nogen dage. 

Anmeld

10. maj 2014

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Ja!!! En hel weekend kunne jeg pludselig ikke mærke noget overhovedet. Ingen kvalme, ingenting. Og det havde jeg ellers haft rigeligt af. Jeg ringede til lægen mandag morgen og sagde, at jeg var sikker på, at jeg var ved at abortere igen.

Det var jeg altså ikke. Der kom den skønneste tøs ud af det. Og jeg fik i øvrigt også kvalme osv igen efter nogen dage. 

Åhh, håber sådan at alt er som det skal være og at kvalmen kommer igen 

Underligt at man kan savne kvalme 

Anmeld

10. maj 2014

Papillon

Jeg har oplevet, at kvalmen forsvandt på den måde - og jeg er stadig (meget) gravid

Jeg forstår godt bekymringen, havde den selv dengang, men det behøver ikke betyde, at der er noget galt 

Anmeld

10. maj 2014

Anonym trådstarter

Papillon skriver:

Jeg har oplevet, at kvalmen forsvandt på den måde - og jeg er stadig (meget) gravid

Jeg forstår godt bekymringen, havde den selv dengang, men det behøver ikke betyde, at der er noget galt 

Jeg har besluttet mig for at droppe bekymringerne og prøve at nyde min graviditet.

Så håber på det bedste 

Anmeld

10. maj 2014

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Symptomer på graviditet kan komme og gå.. Så det behøver ikke betyde at du er ved at miste! 

Og ja, kvalme er underlig at savne... Men når først du har haft det i 3-4 mdr så savner man det bestemt ikke mere!!! 

Er sikker på at din lille spirer stadig er der.. Når man først har set hjerteblink er der vist kun en meget lille procent der efterfølgende abortere.. 

Held og lykke  Og op med humøret 

Anmeld

10. maj 2014

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Symptomer på graviditet kan komme og gå.. Så det behøver ikke betyde at du er ved at miste! 

Og ja, kvalme er underlig at savne... Men når først du har haft det i 3-4 mdr så savner man det bestemt ikke mere!!! 

Er sikker på at din lille spirer stadig er der.. Når man først har set hjerteblink er der vist kun en meget lille procent der efterfølgende abortere.. 

Held og lykke  Og op med humøret 

Jeg er desværre før set hjerteblik og alligevel endte det ikke godt. Så er frygtelig nervøs denne gang, men jeg må prøve at slappe lidt af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.