Amning og silver shampoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.759 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. maj 2014

TineA

Hej med jer
Jeg søger lidt erfaring og/eller råd.
Jeg har under hele graviditeten ikke fået farvet hår eller brugt nogle former for parfume eller andet i mine produkter. Så nu er mit hår ret så kedeligt og ville derfor eksperimentere med silver shampoo - men hvordan går den med amning? Nogle erfaringer? ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

TineA

TineA skriver:

Hej med jer
Jeg søger lidt erfaring og/eller råd.
Jeg har under hele graviditeten ikke fået farvet hår eller brugt nogle former for parfume eller andet i mine produkter. Så nu er mit hår ret så kedeligt og ville derfor eksperimentere med silver shampoo - men hvordan går den med amning? Nogle erfaringer? ??

Ingen der ved noget?

Anmeld

11. maj 2014

anynom

Jeg ville ikke gøre det  

www.mingraviditet.dk/panelet/farmaceut/farmaceut_qa28.ht

Det her er bare lige efter en hurtig Google søgning, der er garanteret andre eksperter på engelske sider som også fraråder det. 

Anmeld

11. maj 2014

TineA

JulieWH skriver:

Jeg ville ikke gøre det  

www.mingraviditet.dk/panelet/farmaceut/farmaceut_qa28.ht

Det her er bare lige efter en hurtig Google søgning, der er garanteret andre eksperter på engelske sider som også fraråder det. 

Jeg kan ikke åbne dit link. Jeg har søgt på det forskellige steder, men kan ikke finde noget omkring det hvor de danske "myndigheder" fraråder det. Det er jo ikke en ammoniakfarve, så vidt jeg er orienteret

Anmeld

11. maj 2014

anynom

TineA skriver:

Jeg kan ikke åbne dit link. Jeg har søgt på det forskellige steder, men kan ikke finde noget omkring det hvor de danske "myndigheder" fraråder det. Det er jo ikke en ammoniakfarve, så vidt jeg er orienteret

Uanset om det er en ammoniakshampoo, så er den jo spækket med kemi. 

Anmeld

11. maj 2014

Mimic

TineA skriver:

http://www.mingraviditet.dk/panelet/farmaceut/farmaceut_qa28.htm

der har lige rettet linket

Anmeld

11. maj 2014

Albertsen92

Jeg gjorde det både under graviditeten og nu her under amning

Anmeld

11. maj 2014

MetteS81

Jeg har brugt silvershampoo, for kunne ikke finde noget på nettet som frarådede det...MEN har da tænkt på, at farven ser noget kemisk ud  Jeg har dog ikke brugt den hver dag, og de dage jeg har brugt den blandede jeg den op med en shampoo uden parfume, parabener, osv...

Anmeld

11. maj 2014

Mama85

jeg ville ikke gøre det. Det er jo ren kemi, det er jo ikke naturlige ingredienser det er lavet af, ergo så er det kemi- meget unødvendig én af slagsen når man er gravid/ammer.

Anmeld

13. maj 2014

TineA

Tak for alle Jeres svar jeg har brugt nogle gange siden og den har ikke den vilde effekt, så det er nok ikke én jeg vil bruge særlig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.