Kameramobiler - hvilken er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. august 2009

holbøll

Jan vil give mig en ny kamera mobili i fødselsdagsgave om enn uge og jeg må selv vælge. Men hvor er det dog svært. Ved ikke om jeg bare skal gå efter sony ericson c905 eller om c 903 er næsten lige så godt. Er helt vild med den rappe røde farve c903 kan fås i.
Er der nogle af Jer med erfaringer inden for området?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

karina1980

vi har en c905 og den er bare kanon, kender ikke c903 så kan ikke sige hvordan den er

Anmeld

11. august 2009

Tina2

C905 = Fantastisk tlf:-) Elsker min;-)

Anmeld

12. august 2009

lene

har også en c905 og den er jeg super glad for, den tager nogle super gode billeder

Anmeld

12. august 2009

holbøll

Hejsa og tak for svar. Var lige omme i telekæden og han sagde at kameraet i det var skidegodt, men resten af telefonen var skod. Han havde solgt 20 og tretten af dem var sendt til rep pga den slukkede selv og tast 4 ville ikke fungere ordentligt. Nogle havde også problemer med højtaleren. Har I haft de problemer?

Anmeld

12. august 2009

Susan1978

jeg har også en c905  og er vild med kameraet i den og egentlig også resten af tlf indtil den gik  i stykker.. pludselig kunne jeg ikke høre folk når de ringede til mig eller jeg ringede til dem, de kunne godt høre mig. og tast 3 var rigtig dårlig. så var den en måned til rep. og da jeg fik den tilbage i torsdags og troede at nu var den fjong.. fik jeg mig en lang næse..  nu virker tast 1 ikke og den går væk fra sms funktionen midt i jeg skriver en besked.

så den er nu til rep igen.

min tidligere c902 har egentlig også et okay kamera selvom det kun er på 5,2 pixel.. og selve tlf virker stadig upåklageligt. Jannik har nemli overtaget den og han er glad for den.

Anmeld

12. august 2009

holbøll

ok. Det er sgu da en træls oplevelse for dig. Tror det skal være en c903 i stedet. Men den har jeg ikke hørt så meget om. I butikken anbefalede de c901. Men ekspedienten har jeg ikke så meget tiltro til. Kender ham ude fra vores lille lokalsamfund, men ikke for noget positivt. Han ved heldigvis ikke hvem jeg er

Anmeld

12. august 2009

lene

jeg har ingen problemer med min hverken den ene eller andet

Anmeld

12. august 2009

karina1980

vi har slet ikke haft nogle af de problemer med vores og vi har haft den i ca 2-3 mdr. men mon ikke der findes mandagsmodeller indenfor alle tlf og det jo som regel kun dem man høre om

Anmeld

13. august 2009

holbøll

Tak for hjælpen tøzer. Nu har han bestilt en w 995 til mig. Den kan vel næsten alt undtagen at lave kaffe , så må jeg bare lære at den kan meget mere end at tage billeder. Glæder mig nu til tirsdag, hvor jeg må pakke den op

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.