Ked ad ! Og stresset!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
6 svar
4 synes godt om
9. maj 2014

seko

Kære damer,

jeg har det meget skidt. Dette er min 3.Graviditet hvor de første to endte i SA. Igår nat så jeg nået rødt på toiletpapiret. Dette gjorde mig enorm bange, jeg sov desværre ikke godt, og har åbenbart anspændt hele kroppen, for har ondt i hovedet og i kæben.

Jeg tænkte ok, hvis jeg ikke bløder mere gøre det måske ikke noget, men så fik jeg lyserødt udflåd idag med smerter i underlivet... Hvilket desværre fortsætter. Jeg valgte og ringe til vagtlægen, hun fortalte mig at jeg skulle tage det med ro, og slappe af. Øhmm ok det ved jeg sørme også selv, men er jeg mon igang med at abortere igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

Aagaard

seko skriver:

Kære damer,

jeg har det meget skidt. Dette er min 3.Graviditet hvor de første to endte i SA. Igår nat så jeg nået rødt på toiletpapiret. Dette gjorde mig enorm bange, jeg sov desværre ikke godt, og har åbenbart anspændt hele kroppen, for har ondt i hovedet og i kæben.

Jeg tænkte ok, hvis jeg ikke bløder mere gøre det måske ikke noget, men så fik jeg lyserødt udflåd idag med smerter i underlivet... Hvilket desværre fortsætter. Jeg valgte og ringe til vagtlægen, hun fortalte mig at jeg skulle tage det med ro, og slappe af. Øhmm ok det ved jeg sørme også selv, men er jeg mon igang med at abortere igen 

åh jeg ved slet intet om det - men 

Anmeld

9. maj 2014

Sandratoft

seko skriver:

Kære damer,

Hvor langt er du henne? Jeg håber ikke du er ved at abortere

Anmeld

9. maj 2014

Babydrøm

seko skriver:

Kære damer,

En masse  til dig

Anmeld

10. maj 2014

seko

Tursind tak til Jer allesammen. Det bliver en lang weekend for mig 

Jeg ved ikke hvor lang jeg er... Min gyn. Sagde intet om det... Men udfra sidste mens. Beregningen er jeg 5 uger og to dage... 

Anmeld

10. maj 2014

Sandratoft

seko skriver:

Tursind tak til Jer allesammen. Det bliver en lang weekend for mig 

Jeg ved ikke hvor lang jeg er... Min gyn. Sagde intet om det... Men udfra sidste mens. Beregningen er jeg 5 uger og to dage... 

Hold ud, ved godt ventetiden er svær, men der er desværre ikke andet at gøre. Vagtlægen kan hverken gøre fra eller til hvis du er ved at abortere. 

Anmeld

12. maj 2014

seko

Lidt historik siden sidst:

Morfar blev opereret og derfor skulle besøges på Herlev hospital. Jeg gik på toilettet imens, og opdagede blod igen. Fortalte historien til min tante som anbefalede, at jeg skulle gå nedenunder til akut. Det gjorde jeg så, og blev sent til gynækologisk afd. Ventede i 2 timer og blev boede skannet og fået taget en gyn. Undersøgelse. 

Resultatet viste:  blodprøven var på 6500 hcgtal.

lægen fortalte at jeg blødte fra livmoderhalsen. Og at jeg måske havde livmoderhalskræft eller en graviditet udenfor livmoderen. 

Nåe men der var intet galt med lille bebs.

besøgte min egen gyn. Idag som sagde at alt så fint ud og at det var en normal graviditet. Er glad nu, jeg bløder stadig af og til, grunden var : sarte slimhinder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.