Gravid-hvad tror i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.774 visninger
19 svar
23 synes godt om
9. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej! Jeg er nu gået 3 dage over menstruation og har idag taget en test. De første 5 minutter var der kun en streg og måske en meget meget usynlig nr to streg.

Så jeg tog ud og handlede. En time efter, da jeg kom hjem, var der to streger.. Men har hørt snakke om at man kan få en positiv falsk. 

Her er et billede.. Hvad tror I? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

Soleil

100% positiv

Anmeld

9. maj 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Hej! Jeg er nu gået 3 dage over menstruation og har idag taget en test. De første 5 minutter var der kun en streg og måske en meget meget usynlig nr to streg.

Så jeg tog ud og handlede. En time efter, da jeg kom hjem, var der to streger.. Men har hørt snakke om at man kan få en positiv falsk. 

Her er et billede.. Hvad tror I? 

Altså jeg har engang taget en strimmeltest som var positiv efter tid, hvor jeg ikke var gravid så jeg stoler ikke på dem. Men prøv da at tage en ny 

Anmeld

9. maj 2014

Anonym trådstarter

Okay tak for svar.

Ja jeg vil tage en ny om nogle dage.

Symptomer har jeg kun øget udflåd, ømme bryster og synes min mave virker hård og som om jeg har bobler i underlivet.. Men man kan jo ikke vide, især pga at stregen først har vist sig efter de 5 minutter.. 

Anmeld

9. maj 2014

Masig

Kan godt være den er kommet efter de 5 min, men jeg tror altså ikke den ville blive SÅ positiv hvis ikke der var en spire i maven... Så jeg ville stole på den, selvom jeg selv har oplevet at stå med en test der blev positiv efter tid, hvor det så også gik den forkerte vej... men den var ikke engang halvt så tydelig som din...

Anmeld

9. maj 2014

Anonym trådstarter

Uhh nu bliver jeg helt glad Håber virkelig at jeg er gravid!

Har tænkt at tage en test på mandag. 

Anmeld

9. maj 2014

JH12

Jeg testet også positiv efter tid og er da gravid ;-)

Anmeld

9. maj 2014

Anonym trådstarter

Tillykke!! Hvor længe efter du tog testen viste den positiv? Og hvornår testede du, altså hvilken uge var du i? 

Hvis jeg er gravid er jeg vist omkring 4+2 

Anmeld

9. maj 2014

Mother-love

Jeg vil sige at den er der.

F.eks da jeg blev gravid med Isabella. Testede jeg dagen var 3+6 og synes den var negativ efter de 5 min. Og smed den ud. Dagen efter altså 4+0 testede jeg igen og den kom efter 5 min.
Jeg tog så den anden test op af toiletspanden og den var meget positiv. Og tjah jeg har en datter der bliver 3 her den 30. Maj

Jeg tør ihvertfald godt sige tillykke

Anmeld

10. maj 2014

FogL

Har du taget ny?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.