Lidt mistet lysten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. august 2009

Orkide86

I lørdags havde mig og kæresten ikke set hinanden over en uge og over 14 dage siden vi sidst havde været i seng sammen..
Inden han kom her hjem følte jeg virkelig jeg havde lyst til ham og sådan og os da vi kom i seng var lysten der, men da han begyndte og røre ku jeg bare slet ikke blive tændt og våd.. men det lykkes så alligevel, og det blev til vi kun gjorde det bag fra da maven ellers er i vejen, men syns bare ikke rigtig det var godt, og synes det gjorde lidt ondt. han ved godt det ikke er så nemt for mig mere, men ville jo gerne holde gang i vores sex liv..
Er der noget jeg kan gøre??
Nogen der har prøvet noget af det samme?
Vil jo så gerne prøve for at se om det ikke kan lade sig gøre så det er godt for os begge og ikke kun for ham..
Hjælp
Hilsen Mirjam 27+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Findusinde

Hej..

Jeg står i samme situation lige i tiden, jeg kan bare ikke finde lysten, det er pisse besværlig for at sige det mildt..  Jeg har ondt bagefter, og synes ikke vi kan finde en stilling hvor jeg synes det er nogenlunde godt.. Vi har snakket om at vi må finde andre måde end direkte sex at tilfredsstille hinanden.. Hans behov er dog noget større end mit.. Så må være lidt go ved ham, og så håbe på at lysten vender tilbage for fuld kraft når jeg er over fødselen..  

Såå, har faktisk ikke rigtig nogle gode råd.. Ville blot sige at du ikker er alene om det..

Knus Annemette

Anmeld

11. august 2009

Orkide86

Hej..
Godt at høre at det ikke kun er mig..
Men puha hvor er det træls..

Anmeld

11. august 2009

LineD

Kender det godt, herhjemme er det ikke så meget det at det er besværligt og man skal finde nye stillinger...
Men jeg har bare SLET ikke lyst, jeg bliver nærmest irriteret når han "konstant" ligger op til noget...
Vi har bestemt ikke sex særlig ofte, førhen havde vi det minimum hver anden dag af lyst.
Men min lyst er bare FULDSTÆNDIG væk... Altså, når først vi så ER igang nyder jeg hvert et sekund, men det med lige at komme igang altså... Baaaah gider ikke

Så kender det godt, jeg har dog ikke ondt da jeg nemt bliver våd, og ellers bruger vi lige lidt spyt hvis det sidste mangler (Ja lyder lidt vammelt men det virker hehe)....

Lige hvad du kan gøre for at blive mere tændt og våd, ved jeg ikke, men vil da lige følge med i tråden og se om der er nogen tip til at få lysten tilbage...

Anmeld

11. august 2009

mariamiss6

Hej jeg kunne sagtens finde lysten, og også sagtens blive våd nok...

Men med form som en blåhval, og super mange smerter i skeden (ved sex altså) og ekstreme plukveer der kunne tage pusten fra en hver trompetist, så var det altså heller ikke meget sex vi fik dyrket herhjemme vil jeg sige.......

Jeg tror det er normalt, og jeg fandt ingen særlige gode løsninger, andet end afholdenhed. desværre....

nogen gange hjalp det dog at ligge i ske, mens vi hyggede os.... det gør ikke ondt, er en behagelig stilling, og man kan være noget tættere, end man er i for eksempel en doggy style....

Anmeld

11. august 2009

Sweet1978

Med Nadia i sin tid havde vi slet ikke sex i ni måneder men det var ligeså meget fordi jeg var for syg til det.

Med Danielle nu her, jeg har aldrig haft så stort sex drive, så tror det er meget forskelligt, giver dig ret i at stillingernde er besværlige vi gjorde det bagfra og hvor jeg lå på siden med ham i samme stilling som hvis det var bagfra og det var godt for os. Og bedst på siden da maven så lå på sengen og jeg var totalt aflastet/afslappet.

Anmeld

11. august 2009

clss

Mirjam123 skriver:

I lørdags havde mig og kæresten ikke set hinanden over en uge og over 14 dage siden vi sidst havde været i seng sammen..
Inden han kom her hjem følte jeg virkelig jeg havde lyst til ham og sådan og os da vi kom i seng var lysten der, men da han begyndte og røre ku jeg bare slet ikke blive tændt og våd.. men det lykkes så alligevel, og det blev til vi kun gjorde det bag fra da maven ellers er i vejen, men syns bare ikke rigtig det var godt, og synes det gjorde lidt ondt. han ved godt det ikke er så nemt for mig mere, men ville jo gerne holde gang i vores sex liv..
Er der noget jeg kan gøre??
Nogen der har prøvet noget af det samme?
Vil jo så gerne prøve for at se om det ikke kan lade sig gøre så det er godt for os begge og ikke kun for ham..
Hjælp
Hilsen Mirjam 27+0

Har ikke haft nogle problemer med lysten men stillingerne har været lidt tricky

men vi prøvet forskellige ting på sofaen og spisebordet (gør det også lidt nemmere med mave på)

det må jo ikke gøre direkte ondt så hvad med noget naturligt glidecreme (kan købes på nettet)

Anmeld

18. august 2009

Iluuna

Hejsa!

Tager lige emnet op igen.

Noget der irriterer er at jeg ikke har overskud til at dyrke sex med min dejlige og lækre mand...
For tiden bliver det til hver 14. dag, og jeg ville gerne kunne overskue det et par gange om ugen. Når han så endelig kommer hjem fra arbejde eller træning er jeg træt Så er lysten ligesom smuttet.
Er der noget I andre gør for at holde gejsten oppe? Vi har prøvet at lave aftaler, men når det så endelig sker virker det hele akavet.

Overskud, kom til mig!

- Iluuna der er gerne vil have mere kvalitetstid med manden

Anmeld

18. august 2009

mariamiss6

Iluuna skriver:

Hejsa!

Tager lige emnet op igen.

Noget der irriterer er at jeg ikke har overskud til at dyrke sex med min dejlige og lækre mand...
For tiden bliver det til hver 14. dag, og jeg ville gerne kunne overskue det et par gange om ugen. Når han så endelig kommer hjem fra arbejde eller træning er jeg træt Så er lysten ligesom smuttet.
Er der noget I andre gør for at holde gejsten oppe? Vi har prøvet at lave aftaler, men når det så endelig sker virker det hele akavet.

Overskud, kom til mig!

- Iluuna der er gerne vil have mere kvalitetstid med manden

Altså nu ved jeg jo ikke om du er gravid eller på barsel, men hvis det er en af de to ting, skulle du måske prøve at snuppe en middagslur??? det er jo ret normalt at være træt i begge de tilfælde...

Anmeld

18. august 2009

Iluuna

Altså nu ved jeg jo ikke om du er gravid eller på barsel, men hvis det er en af de to ting, skulle du måske prøve at snuppe en middagslur??? det er jo ret normalt at være træt i begge de tilfælde...

Hej Maria

Jeg er gravid (24+3). Jeg har prøvet de sidste måneder og tage en middagslur, men jeg kan simpelthen ikke slappe nok af til at sove. 
Det frustrerer mig rigtig meget, og så kører den cirkel igen. Tak for det gode råd ellers.

Der måske ikke andet at gøre, end at bare tage sig selv i nakken og bare gøre det. Men hvad er det sjove i det hvis man er for udkørt og træt...

Lukker lige al min frustration ud her, da jeg er den eneste i min vennekreds der har et barn på vej. Så de kan ikke rigtig forstå mig, når jeg siger til dem hvordan jeg har det. 

- Iluuna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.