Bevægelser i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
5 svar
3 synes godt om
9. maj 2014

A&F

Ja, er 28+0 i dag. Og har de sidste par dage mærket ubehag omkring skambenet. Det føles også som koldbøtter, og de slag jeg får mod blæren, kan blive meget ubehagelige. Oplever I også meget aktivitet omkring skambenet? Mindes ikke med den første graviditet at det var så voldsomt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

modesty

A&F skriver:

Ja, er 28+0 i dag. Og har de sidste par dage mærket ubehag omkring skambenet. Det føles også som koldbøtter, og de slag jeg får mod blæren, kan blive meget ubehagelige. Oplever I også meget aktivitet omkring skambenet? Mindes ikke med den første graviditet at det var så voldsomt .

Det lyder umiddelbart ret normalt. 

Anmeld

9. maj 2014

A&F

Ja det er det nok også. Det føles bare til tider som den presser sig ned af. Måske det er fordi, at den har vendt hovedet mod bækkenet 

Anmeld

9. maj 2014

VIPpigen

Havde jeg i går, og har det også til morgen, men har ikke tænkt det var unormalt, vi var til scanning i onsdags, da lå han på tværs, og jeg er sikker på han ikke ligger med hovedet ned, han bruger blæren som hoppepude. Det var omkring den her tid min datter satte sig fast, men har hørt at de sætter sig fast senere når man er fleregangs fødende.

vi skal til 3D/4D i dag, så nu  vi se hvordan han putter.. Og jeg er 28+1 i dag

Anmeld

9. maj 2014

A&F

Hvor spændende! Jeg ved ikk , hvordan han lægger derinde. Min datter havde hovedet nede omkring dette tidspunkt også, hvis ikke tidligere, men husker ikke den ekstreme aktivitet. Skal til jordemor den 21 maj. Så vil hun mærke, hvordan han lægger. Held og lykke med  3D/4D scanningen i dag

Anmeld

9. maj 2014

Clisolka

A&F skriver:

Uha ja, jeg havde lillebros fødder nadad, så jeg kunne tydeligt mærke ham mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.