Hvilket drengenavn kan du bedst lide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2014

mit1barn

Hubert er det skønneste navn! Er så forelsket i det navn Hvis vi får en dreng, skal han hedde Hubert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

Mor til F

Jeg ville vælge August

Anmeld

9. maj 2014

EAF

Anonym skriver:

Storesøster hedder Ella, men det er ikke vigtigt om det "passer" til. (Men det ser ud til, at vi kan lide H-navne) 

Ella og Hector er skønne sammen 

Anmeld

9. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Storesøster hedder Ella, men det er ikke vigtigt om det "passer" til. (Men det ser ud til, at vi kan lide H-navne) 

August.

Synes de andre er lidt for meget kæledyrsnavne

Anmeld

9. maj 2014

Anonym trådstarter

hekran skriver:

Hehehe, ja, vi er vist i hver vores navnekategori Mine drenge hedder Johannes, Kristoffer og Andreas. Andre favoritter er Marius, Magnus.
Men andres favoritter er sjældent ens egne, ligesom andres børn ikke bliver ens egne.
Det er vel personlig smag

Alle de navne, du nævner, var faktisk på vores første liste - undtaget et, som er min mands navn 

Marius er ikke helt ude (endnu, min mand kan lide det den ene dag, men ikke den næste) 

Anmeld

9. maj 2014

Bell'star

Anonym skriver:

Hector helt klart - det er på min liste, hvis jeg en dag skulle få endnu en dreng

Kan ikke rigtig lide nogen af de andre navne faktisk.

Anmeld

9. maj 2014

emsaroto

klart Hector

Anmeld

9. maj 2014

modesty

Anonym skriver:

August! 

Var på top 2 til vores søn (som endte med at hedde noget der ikke var på top 2, da ingen af navnene passede til ham).

Anmeld

9. maj 2014

Pigent

Anonym skriver:

Har stemt blankt hvis jeg skulle vælge så August, men for mig er det bare mere en måned.

Anmeld

9. maj 2014

BabyMus

Anonym skriver:

August og Hector!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.