Træt på arbejde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. august 2009

Dictes mor

Jeg er på arbejde idag, og det er egentlig ret hårdt. Jeg har også spekuleret over, hvordan det hele skulle gå når nu jeg er så træt, som jeg er. Men det er egentlig gået godt indtil nu. Jeg kan ikke holde øjnene åbne længere, og der er stadig to timer til jeg har fri. Hvordan skal jeg dog klare det, og et endnu bedre spørgsmål kunne være, hvornår forsvinder den her altoverskyggende træthed? Det ville være så pinligt, hvis jeg faldt i søvn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Vinker

Åååh jeg føler med dig søde. Husker tydeligt hvor hårdt det var da trætheden fyldte så meget  Husker ikke helt hvornår det blev bedre hos mig..... men håber snart du får mere overskud

Knus og tanker

Anmeld

11. august 2009

Lise

Ja, den er grumme den første tid.. Min energi vendte tilbage for en uges tid siden. Ikke helt på niveau med før preggyness, men meget bedre end for to uger siden  Og jeg tror egentlig også at det var ca uge 10-11 stykker jeg genvandt energien første gang...

Det er jo så bare mig. Håber din energi kommer snart, for det er ganske uudholdeligt at være på job når man føler sig døden nær af træthed.

Hvad arbejder du med? jeg sidder ved min computer det meste af dagen og nusser papir mv., så det er nemt at gå kold hen over tastaturet...

Lise 10+2

Anmeld

11. august 2009

anna-jonas

Husk at få en lur, når du kommer hjem..........og desuden at få din nattesøvn. Det er nogle hårde uger, indtil man får sin normale energi igen. Jeg fik mere energi ca. fra uge 12...................og jeg forkvalmet og kastede op 24-7, så måtte i mange uger, gå hjem fra arbejde, da mine kolleger syntes det var synd for mig, at jeg sad og ørlede i en spand.
Min sidste graviditet, med Ida.............der var jeg hverken træt eller havde synderligt kvalme. Alle mine 3 graviditeter har været meget forskellige.

Håber at du får energi snarest.
Mette

Anmeld

11. august 2009

Dictes mor

Jeg krydser fingrene for at energien snart vender tilbage. Samtidig har jeg dårlig samvittighed over at "brokke"  mig. Jeg er jo heldig, fordi jeg har en lille i maven. Så jeg er jo glad nok for generne, fordi de betyder noget rigtig dejligt.

Anmeld

11. august 2009

oo

Majastina skriver:

Jeg krydser fingrene for at energien snart vender tilbage. Samtidig har jeg dårlig samvittighed over at "brokke"  mig. Jeg er jo heldig, fordi jeg har en lille i maven. Så jeg er jo glad nok for generne, fordi de betyder noget rigtig dejligt.

Camilla! nu får du lige en lille opsang fra mig, kan du SÅ komme igang med brokkeriet!!

Du er HELT ALMINDELIGT gravid, har du glemt det?? HELT ALMINDELIGE gravide brokker sig over træthed, kvalme, humørsvingninger, bækkenløsning, scanninger osv osv osv i een uendelighed, og det skal du også! det betyder jo ikke, at du ikke glæder dig og er klar over hvilket fantastisk mirakel der gror inde i din livmoder - det betyder bare at du er HELT ALMINDELIG!

hilsen den ualmindelige og lidt misundelige

Anmeld

12. august 2009

Bondepigen

Jeg mener min læge sagde, at det gerne skulle blive bedre med trætheden efter ca. 12 uger. Der sker en hel masse med bebs i den periode, og det tærer på moderens energi, og så skulle der selvfølgelig stadig ske en udvikling med bebs, men i et mere moderat tempo...

Anmeld

13. august 2009

Dictes mor

Tjuhl skriver:

Camilla! nu får du lige en lille opsang fra mig, kan du SÅ komme igang med brokkeriet!!

Du er HELT ALMINDELIGT gravid, har du glemt det?? HELT ALMINDELIGE gravide brokker sig over træthed, kvalme, humørsvingninger, bækkenløsning, scanninger osv osv osv i een uendelighed, og det skal du også! det betyder jo ikke, at du ikke glæder dig og er klar over hvilket fantastisk mirakel der gror inde i din livmoder - det betyder bare at du er HELT ALMINDELIG!

hilsen den ualmindelige og lidt misundelige

Du har ret Trine, men har jo bare blandede følelser, for selvom jeg er træt og har kvalme, så er jeg jo bare så glad. Jeg har heldigvis fri resten af ugen, jeg blev rigtig dårlig af at arbejde, når jeg kom hjem gik jeg direkte i seng, fordi jeg havde (og stadig har) voldsom hovedpine. Jeg glæder mig til jeg kommer til at sprudle af energi, sådan som man hører at nogen gravide gør det.

Åh Mette dog, det lyder ikke så sjovt at skulle kaste op i en spand på arbejde. SÅ kan jeg jo godt høre, at jeg ikke har noget at brokke mig over. Det lyder godt nok slemt. Blev du ikke sygemeldt?

Anmeld

13. august 2009

TbCp

Majastina skriver:

Jeg er på arbejde idag, og det er egentlig ret hårdt. Jeg har også spekuleret over, hvordan det hele skulle gå når nu jeg er så træt, som jeg er. Men det er egentlig gået godt indtil nu. Jeg kan ikke holde øjnene åbne længere, og der er stadig to timer til jeg har fri. Hvordan skal jeg dog klare det, og et endnu bedre spørgsmål kunne være, hvornår forsvinder den her altoverskyggende træthed? Det ville være så pinligt, hvis jeg faldt i søvn...

puha hvor jeg husker trætheden. Jeg tog til lægen og fik målt min blodprocent som var alt for lav og så startede jeg på jernpiller. Det hjalp virkelig

Anmeld

13. august 2009

Dictes mor

Det kunne være at jeg lige skulle få det gjort, det kan jo være at det kan hjælpe. Jeg spiste jern tilskud før jeg blev gravid, men stoppede lige inden alle behandlingerne, fordi jeg ikke vidste om det ville være godt for babyen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.