Test kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2009

Sabina & Simone

99,7 skriver:

Hvordan "bukker" i det der hvide mmf over kagen så den bliver så glat og fint uden folder????

Du ruller det bare ud ca 3mm tyk og lægger det hen over... Så tager du en spartel og forsigtigt kører luftbobler ud over kanten og når det er gjort så bruger du hænderne hele vejen rundt... der vil være lidt ujævnheder de første gange du gør det, men det gør ikke smagen dårligere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

MoarViborg

Så fin, og jeg kan faktisk også godt lide at den er enkel!
Hvor på nettet har du handlet tylose og glukose? Kan man overhovedet købe det i dagligvare butikker??

Anmeld

11. august 2009

Sabina & Simone

Trineviborg skriver:

Så fin, og jeg kan faktisk også godt lide at den er enkel!
Hvor på nettet har du handlet tylose og glukose? Kan man overhovedet købe det i dagligvare butikker??

Jeg har købt glukose og tylose på kagebutikken.dk. Og farverne bestilte jeg i England, for det var meget billigere... Fandt et sted i Miami hvor de havde det til helt fantastiske priser, men de sendte kun rundt i USA og kender ikke lige nogen derovre, som kan sende det herover...

Anmeld

12. august 2009

MoarViborg

Sabina84 skriver:

Jeg har købt glukose og tylose på kagebutikken.dk. Og farverne bestilte jeg i England, for det var meget billigere... Fandt et sted i Miami hvor de havde det til helt fantastiske priser, men de sendte kun rundt i USA og kender ikke lige nogen derovre, som kan sende det herover...

Tak skal du have!  
Farverne har jeg også bestilt i England, men mangler tylose og glukose, så kigger på kagekonen med det samme!

Anmeld

12. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Den er godtnok fin. jeg forstår det ikke rigtig. Når jeg laver marcipanlåg, så bliver det jo krøllet ude på kanten, hvor det er foldet ned, for der er jo mere der skal foldes ned, end der er på toppen. Hvordan bliver det så glat og fint???
Det er virkelig flot.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.